Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry he mannen ik had ook liever gehad dat die kar goed was en dat ik nu met een urq aan het rijden was ipv hier op een forum erover lig te zagen maar tis zoals g55 zegt ik ken niks van auto's en moet dus alles laten doen. Mijn pa kent er heel veel van maar diene mens heeft het ook mega druk dus een restauratie moet ik door iemand laten doen...

Het is ook niet dat ik direct een auto nodig heb, ik heb een daily dus kan ik rustig op mijn gemak blijven verder zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten

Jullie laten zelfs een bijna gratis audi staan die draait en goed bolt en enkel wat lekt...

Niet uit de context slepen hé Jerre.

'Jullie', neen, IK had beslist om hem te laten staan.

'wat lekt', neen, de auto lekte gewoon een pak meer dan dat de verkoper mij daarvoor had meegedeeld.

Comment

• motor: nokkenassen zagen er as new uit, net zoals de rest van het motorruim. Pomp droog, IC as new, stuurhuis lekvrij, assen droog, onderzijde droog, ...kapotte turbo ofzo ga ik me niet over uitspreken, maar zoiets kost 300€ voor een andere should it be kaputt. Injectie gaat niet 'kapot' op die blokken.

lak was idd niet show-waardig, maar verder wel 'goed', en er zat op gans die kar niet één blutsje.
        Maar wat ik niet snap is dat gememmer over dat roest dat her en der te zien was (zoals onderaan de deuren, aan de stijlen, etc). Dat is oppervlakkig roest ten gevolge van idd niet zeer professioneel herspoten te zijn. Maar dat was oppervlakkig, ik heb nergens nog maar één stukje krokant gezien. Kar is 22 jaar oud, bear in mind Ik heb al andere ur-q IRL gezien.
        Foto's van de bodem moet je dan ook nog eens herbekijken, mint.

accidentée? Met al wat ik gezien heb en erover weet... 100% zeker vooraan niet in elkaar gezeten zoals ik ergens opgevangen heb
        Maar de motorkap had een tikje gehad rechtsvoor ja.

Nu in the end maakt dat allemaal niet uit, maar je moet alles wel een beetje in perspectief bekijken
        Last edited by ; 08/08/2008, 01:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Gedane zaken nemen geen keer: ander en beter
          ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...4&page=1&row=3

16K

Maar dan heb je wel écht iets exclusief

Spijtig van die automaat he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

'wat lekt', neen, de auto lekte gewoon een pak meer dan dat de verkoper mij daarvoor had meegedeeld.
              dat had een avontuurlijk ritje geweest om daar mee thuis te geraken

Comment

• Voor de rest ben ik van mening: Je moet niks, behalve doen waar je zin in hebt.

Als je een auto koopt, moet je er een 100% oké gevoel bij hebben. Zo simpel is dat. Als dat niet zo is, laten staan. Vanaf dat je twijfelt -> weg.

Zo doe ik het toch. Gene zever.

Voor zover ik het begrepen heb is er geen haast bij, in jouw geval, Jerred? Dus dan heb je tijd zat om op je gemakje af te wachten, de kat uit de boom kijken.

Comment

Sorry he mannen

Het werd GDV tijd voor excuses!

Ff bijlezen waarover het gaat

Comment

Sorry matteo

Verkoper zei tegen mij dat die ene in perfecte staat is en dat aan die andere nog wat werk aan was...

Comment

Sorry matteo

Verkoper zei tegen mij dat die ene in perfecte staat is en dat aan die andere nog wat werk aan was...
                      dat was hetgeen z'n broer had gezegd, right?
                      en voor dat geld een beetje naïef om écht met die gedachte naar daar te gaan

er op hopen kan natuurlijk geen kwaad

Comment

Voor de rest ben ik van mening: Je moet niks, behalve doen waar je zin in hebt.

Als je een auto koopt, moet je er een 100% oké gevoel bij hebben. Zo simpel is dat. Als dat niet zo is, laten staan. Vanaf dat je twijfelt -> weg.

Zo doe ik het toch. Gene zever.

Voor zover ik het begrepen heb is er geen haast bij, in jouw geval, Jerred? Dus dan heb je tijd zat om op je gemakje af te wachten, de kat uit de boom kijken.
                        De enige haast die er is, is dat al die karren zeldzamer worden...

Comment

• zalig, uberfoute bak

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            dat was hetgeen z'n broer had gezegd, right?
                            en voor dat geld een beetje naïef om écht met die gedachte naar daar te gaan

er op hopen kan natuurlijk geen kwaad

Die van enkele weken ervoor is letterlijk voor mijn neus weg gereden

Comment

• Misschien al rustig naar een SL65 beginnen kijken, tegen dat ze betaalbaar zijn heb je d'r misschien eindelijk eentje gevonden.

Sorry dat was hard

Comment

• Een in goede conditie verkerende 190E 16-klepper is nog steeds goed vindbaar. En dat zal de komende jaren nog wel blijven, no worries.

Vindbaarheid is volgens mij niet echt een issue. Mss enkel de prijs die je ervoor wilt betalen.

Niettegenstaande dat die mss wel wat aan het stijgen is, lijkt me dat geen onoverkomelijkheid. Ook niet naar de iets verdere toekomst (pakweg 5 jaar) toe.

Comment

Misschien al rustig naar een SL65 beginnen kijken, tegen dat ze betaalbaar zijn heb je d'r misschien eindelijk eentje gevonden.

Sorry dat was hard

Ik zeg gewoon dat ik niets meer koop dan vragen jullie er ook nimeer achter.

SL65 nee zoek wel verder naar CLK DTM AMG

Comment

• Feit is dat ze niet meer goedkoper gaan worden.

En juist daarom begrijp ik niet dat Jerred niet ietsje meer uitgeeft voor een goed exemplaar. 't Is niet dat hij er verlies op gaat maken.

Maar hey, niet mijn geld, dus niet mijn zorgen noch mijn zaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Feit is dat ze niet meer goedkoper gaan worden.

En juist daarom begrijp ik niet dat Jerred niet ietsje meer uitgeeft voor een goed exemplaar. 't Is niet dat hij er verlies op gaat maken.

Maar hey, niet mijn geld, dus niet mijn zorgen noch mijn zaken.
                                      Geef mij een adres!

Comment

Ik zeg gewoon dat ik niets meer koop dan vragen jullie er ook nimeer achter.

SL65 nee zoek wel verder naar CLK DTM AMG

Tja...kijk naar mij, ik drop 1 keer het woord Touran en de storm begint

Comment

Geef mij een adres!
                                          Heb ik al gedaan. En je bent er al naar gaan zien. 't enige wat je nog moet doen is naar de bank gaan, mij uitpikken en hem gaan halen

Comment

Working...
                                          X