Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    motor: nokkenassen zagen er as new uit, net zoals de rest van het motorruim. Pomp droog, IC as new, stuurhuis lekvrij, assen droog, onderzijde droog, ...kapotte turbo ofzo ga ik me niet over uitspreken, maar zoiets kost 300€ voor een andere should it be kaputt. Injectie gaat niet 'kapot' op die blokken.

lak was idd niet show-waardig, maar verder wel 'goed', en er zat op gans die kar niet één blutsje.
    Maar wat ik niet snap is dat gememmer over dat roest dat her en der te zien was (zoals onderaan de deuren, aan de stijlen, etc). Dat is oppervlakkig roest ten gevolge van idd niet zeer professioneel herspoten te zijn. Maar dat was oppervlakkig, ik heb nergens nog maar één stukje krokant gezien. Kar is 22 jaar oud, bear in mind Ik heb al andere ur-q IRL gezien.
    Foto's van de bodem moet je dan ook nog eens herbekijken, mint.

accidentée? Met al wat ik gezien heb en erover weet... 100% zeker vooraan niet in elkaar gezeten zoals ik ergens opgevangen heb
    Maar de motorkap had een tikje gehad rechtsvoor ja.

Nu in the end maakt dat allemaal niet uit, maar je moet alles wel een beetje in perspectief bekijken
    Mail mij die foto's ook eens.

Comment

• ik heb ze niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        zalig, uberfoute bak
        wat is daar fout aan buiten de automaat!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          ik heb ze niet.
          Wie dan?

Ik wil foto's zien van die ketels!

Comment

• fiddy

Comment

• Iemand dit ooit al gezien? Iets speciaals of gewoon tjoening?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                Iemand dit ooit al gezien? Iets speciaals of gewoon tjoening?
                Zeg eerst eens wat je ervan vindt...want als het dan tuning blijkt te zijn vindt iedereen het opeens lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Zeg eerst eens wat je ervan vindt...want als het dan tuning blijkt te zijn vindt iedereen het opeens lelijk
                  Echt he zelfs de lelijkste auto's zijn mooi als ze door een erkende firma onder handen genomen geweest zijn

- AMG Bumper met spoiler en lichten mag er wel zijn
                  - Wielkasten zijn wat groter en dat mag wel maar ze zien er niet zo mooi afgewerkt uit als pakweg evo 1
                  - Velgen zijn lelijk maar passen bij de rest
                  - Motorkap is lelijk, 1 trap in de motorkap is genoeg, sec gril lijkt op een 190 nooit mooi te passen,
                  - Sideskirts wil ik eens int echt zien op foto lijkt het er maar zo wat opgeplakt uit

Comment

• Check MB-topic, daar heeft 'ie een paar dagen geleden gestaan.

Er is niets AMG aan hoor.

Ik denk dat het een ABC-exclusive bodykit is.

Edit: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29113&page=156

Comment

• Kwam dit toevallig tegen: http://www.2dehands.be/wieldeksels-m...s=11&start=200

Koopje denk ik
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• meen je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Kwam dit toevallig tegen: http://www.2dehands.be/wieldeksels-m...s=11&start=200

Koopje denk ik
                          Als het er zonder chrome rand waren, dan wilde ik ze wel voor de winter ...dju
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

Iemand dit ooit al gezien? Iets speciaals of gewoon tjoening?
                            Ik heb bij die mens het chassisnummer opgevraagd. Vraagprijs is 7200 gekeurd ...

En bij die bak klopt niets meer, hou je vast :

dit heb ik als reactie verstuurd:
                            Aan de hand van het chassisnummer kan ik zien dat de wagen ooit ingevoerd is uit Duitsland en dat hij bij aflevering beschikte over een automatische versnellingsbak en ook over airco, 4 electrische ramen, electrisch verstelbare zetels. Die zaken zitten nu niet meer op de wagen ... heel bizar toch? Daarom waarschijnlijk dat de pook zeer versleten is voor die zeer lage km stand (omdat hij uit een andere wagen komt).

Ook kan je zien dat het een USA version was, met engelse instrumenten (in mijl dus) en dat er zelfs een airbag in zat. De wagen zou ook een voorruit moeten hebben met een groene zonneband, maar dat kan ik niet zien op de foto's ... enzoverder.

Ik denk typisch geval van opgemaakt accident ofzo ... jammer

VIN WDB2010341F169443
                            Model 190 E 2.3-16
                            Chassis 2010341F169443
                            Engine 102983 10 010262
                            Transmission 717404 00 010490
                            Order 0 5 226 16817
                            Approx. year 1985
                            Lights HELLA
                            Cab 03507
                            Dealer Munich branch (226)
                            Interior fabric black+anthracite (071)
                            Paint
                            199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
                            Options
                            222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.197
                            240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
                            241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
                            410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.198
                            420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
                            444 tempomat (cruise control) and airbag (с 01.02.1980 по 31.10.1993)
                            467 central locking system and instruments with english lettering (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
                            491 USA version (с 01.01.1963)
                            506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
                            outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
                            519 Becker radio Grand Prix electronic cassette - USA (с 01.08.1980 по 30.11.1990)
                            Becker radio Mexico Grand Prix, electronic (USA)
                            531 automatic antenna (с 01.01.1963)
                            543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.197
                            551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.199
                            586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
                            593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
                            green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
                            639 elimination of first-aid box and warning triangle (с 01.08.1977)
                            806 Change of year of model, last figure shows new model year
                            876 rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)
                            Die letzten Worte ...
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201 BENZIN

Comment

• Spijtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Spijtig.
                                Idd, anders zou je zeggen, origenele spullen erop en je hebt een mooie, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ... heb ook geen reactie terug gehad, dat zegt al genoeg.
                                Die letzten Worte ...
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Idd, anders zou je zeggen, origenele spullen erop en je hebt een mooie, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ... heb ook geen reactie terug gehad, dat zegt al genoeg.
                                  Je komt wel wat tegen bij een zoektocht naar een 16v

Mijn top 5:
                                  - verkoper vergist zich 120k km ipv 240k km had ie 360k km
                                  - ga je naar een 16v zien blijkt dat er geen motor inligt
                                  - fake 16v enkel bodykit
                                  - perfecte wagen tot je ginder komt en merkt dat hij op elke flank wel bij elkaar heeft gezeten
                                  - binnenbekleding met vijzen om de 5cm vastgevezen

Comment

- perfecte wagen tot je ginder komt en merkt dat hij op elke flank wel bij elkaar heeft gezeten
                                    Hasselt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Ik heb bij die mens het chassisnummer opgevraagd. Vraagprijs is 7200 gekeurd ...

En bij die bak klopt niets meer, hou je vast :

dit heb ik als reactie verstuurd:
                                      Aan de hand van het chassisnummer kan ik zien dat de wagen ooit ingevoerd is uit Duitsland en dat hij bij aflevering beschikte over een automatische versnellingsbak en ook over airco, 4 electrische ramen, electrisch verstelbare zetels. Die zaken zitten nu niet meer op de wagen ... heel bizar toch? Daarom waarschijnlijk dat de pook zeer versleten is voor die zeer lage km stand (omdat hij uit een andere wagen komt).

Ook kan je zien dat het een USA version was, met engelse instrumenten (in mijl dus) en dat er zelfs een airbag in zat. De wagen zou ook een voorruit moeten hebben met een groene zonneband, maar dat kan ik niet zien op de foto's ... enzoverder.

Ik denk typisch geval van opgemaakt accident ofzo ... jammer

VIN WDB2010341F169443
                                      Model 190 E 2.3-16
                                      Chassis 2010341F169443
                                      Engine 102983 10 010262
                                      Transmission 717404 00 010490
                                      Order 0 5 226 16817
                                      Approx. year 1985
                                      Lights HELLA
                                      Cab 03507
                                      Dealer Munich branch (226)
                                      Interior fabric black+anthracite (071)
                                      Paint
                                      199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
                                      Options
                                      222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.197
                                      240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
                                      241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
                                      410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.198
                                      420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
                                      444 tempomat (cruise control) and airbag (с 01.02.1980 по 31.10.1993)
                                      467 central locking system and instruments with english lettering (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
                                      491 USA version (с 01.01.1963)
                                      506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
                                      outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
                                      519 Becker radio Grand Prix electronic cassette - USA (с 01.08.1980 по 30.11.1990)
                                      Becker radio Mexico Grand Prix, electronic (USA)
                                      531 automatic antenna (с 01.01.1963)
                                      543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.197
                                      551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.199
                                      586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
                                      593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
                                      green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
                                      639 elimination of first-aid box and warning triangle (с 01.08.1977)
                                      806 Change of year of model, last figure shows new model year
                                      876 rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)
                                      Hoe doe je dat adhv chassisnummer de opties vinden? Kun je dat met andere auto's ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Hoe doe je dat adhv chassisnummer de opties vinden? Kun je dat met andere auto's ook?

http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Voor andere merken weet ik niet of er zoiets bestaat. Bij de dealer uiteraard altijd.
                                        Die letzten Worte ...
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201 BENZIN

Comment

Working...
                                        X