Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng

Voor andere merken weet ik niet of er zoiets bestaat. Bij de dealer uiteraard altijd.
    Bedankt, handig spul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
      Je komt wel wat tegen bij een zoektocht naar een 16v

Mijn top 5:
      ...
      ...
      - fake 16v enkel bodykit
      ...
      ...
      Deze heb ik ook gezien toen ik de mijne zocht, een gewone 2.3 met 16v bodykit
      Verder ook nog een "190E 2.3-16 EVOLUTION" gezien. Ik zei die mens dat een evo altijd 2.5 was, maar dat geloofde hij niet, ook dit was een gewone 2.3 met bodykit. Die verkoper had hem blijkbaar zelf aangekocht als evo, maar kende er absoluut niks van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Verder ook nog een "190E 2.3-16 EVOLUTION" gezien. Ik zei die mens dat een evo altijd 2.5 was, maar dat geloofde hij niet, ook dit was een gewone 2.3 met bodykit. Die verkoper had hem blijkbaar zelf aangekocht als evo, maar kende er absoluut niks van
        als het een 16v was viel het nog mee, maar 8-kleppers kom je ook veel tegen met de bodykit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Heb jij een 16-klepper?

En er staan wel meer 2.3-16 EVO's te koop. Meestal zelfs zonder de EVO1 wielkastverbreders, maar ze zijn wel overtuigd dat die van hun een EVO is. tsja....

enneuh.... hoe moet je jouw nickname uitspreken als ik het vragen mag?

Comment

• Ik heb de vreemde indruk dat er voor het moment makkelijker 2.5's dan 2.3's te vinden zijn. Of toch evenveel, terwijl er van die eerste bijna 4 maal zoveel gemaakt zijn. En dan ook nog eens dat de 2.5's in het algemeen ook iets goedkoper zijn.... kan dat?

Toeval, hangt dat van het moment af en staan er binnenkort weer meer 2.3's te koop, of zijn de 2.3's reeds 'op' aan het geraken, of meer gegeerd als collector of wat dan ook waardoor ze ook effectief al eerder in prijs aan het stijgen zijn dan hun 2.5-broertjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              Heb jij een 16-klepper?

En er staan wel meer 2.3-16 EVO's te koop. Meestal zelfs zonder de EVO1 wielkastverbreders, maar ze zijn wel overtuigd dat die van hun een EVO is. tsja....

enneuh.... hoe moet je jouw nickname uitspreken als ik het vragen mag?
              verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje

het is effe oefenen, maar na een tijdje zal je hem zeker vlot kunnen aanspreken op een meeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje

het is effe oefenen, maar na een tijdje zal je hem zeker vlot kunnen aanspreken op een meeting
                owkey, 't is maar dat ik het weet. Ik zou het ambetant vinden om verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje ergens tegen te komen en hem verkeerd te moeten aanspreken. Dus oefen ik maar wat om verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje z'n naam foutloos uit te spreken. Ik zal verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje afdrukken, langs m'n bed leggen en elke avond tien keer verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje luidop zeggen Sorry voor m'n ambetante vraag hé verticaalstreepjesluitendboogjespatiesluitendhaakj eopenendhaakjespatieverticaalstreepjevverticaalstr eepjespatiesluitendhaakjeopenendhaakje

Comment

• Volgens mij gaat hij ook op "Dimi" reageren
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Volgens mij gaat hij ook op "Dimi" reageren
                    handig

ik heb 'm al even gescreend ondertussen en heb het al gevonden in z'n andere posts

Comment

• Weet iemand in welke landen je optioneel een automatische klima kon krijgen voor de 190(16v)?

Ik heb het hier nog nooit gezien...

Comment

• Da's de ex-eigenaar van mijn ex-190.

Tjoener.

Maar ik ben er toch trots op dat ie de originele achterlichten en pinkers nog heeft steken.

Comment

• weeral tjoening-alert

maar ie heeft wel iets!

Comment

• nogmaals tjoening, wel leuke foto's!

Comment

• Comment

• Comment

nogmaals tjoening, wel leuke foto's!

Sow, die staat lekker strak.

Zo moet dat.

Comment

• Fiddy = op het goede pad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Fiddy = op het goede pad.

weet jij het antwoord op die vraag van mij over autoklima?

Op een paar 16v-filmpjes zie je er met de autoklima van de 124....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Sow, die staat lekker strak.

Zo moet dat.
                                        Wel een accidenteetje aan z'n deur te zien. Mooi kleurverschil.

Na de examens ga ik me eens verdiepen in welke ophanging een 190 16v waardig is. PSS9 is leuk maar te duur

Comment

weet jij het antwoord op die vraag van mij over autoklima?

Op een paar 16v-filmpjes zie je er met de autoklima van de 124....

Daar heb ik geen idee van.

Comment

Working...
                                          X