ik hijg dan minder tijdens een sprintje met de fiets, dan jij tijdens een sprintje achter het stuur van je oudi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichteney gast, denk je echt dat ik met jullie rekening ga houden?
A
!
!
!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik hijg dan minder tijdens een sprintje met de fiets, dan jij tijdens een sprintje achter het stuur van je oudi
Maar je weet toch dat het bijna obligaat is om een bierbuik te hebben achter het stuur van een Benz.
Alternatief is een Duitsersstaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ga voor het bierbuikje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ben ook aan het proberen kweken, maar denk dat ik nog niet genoeg bier drink
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik heb dat al. Drink ik dus wel genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, jij bent gewoon te tam
en trouwens, dat moet jij juist zeggen
ik ga om te beginnen al elke keer TE VOET naar de bakker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenVET!!!!!!
Zo weinig km voor die prijs en dan nog de 204pk versie. Strak es bellen...
(hopelijk heeft ie ook nog open dak...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenbegin jij nu ook al. Tomski deze week ook al
en trouwens, dat moet jij juist zeggen
ik ga om te beginnen al elke keer TE VOET naar de bakker
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Ga maar halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, ik wil gerust naar die rammel kijken voor jou hoor.
Ga maar halenOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendas een hele auto voor de prijs van een interieur
Comment
Comment