Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mmmmmmmmmmm

die 2.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      mmmmmmmmmmm

die 2.6
      Heeft iemand hier al een 190E 2.6 gereden? Hoe bolt dat? Smooth, vlot, maar niet bliksemsnel?
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Wij hadden eind jaren 80 een 260E, mn pa zn eerste Mercedes toendertijd Fantastische wagen, zeer soepele motor, maar niet echt superkrachtig, wij hadden de 166pk-versie (geen kat, wel luxetaks ) Na 80000km een revisie gekregen (dacht met o.a. zuigerveren van de 300E daar die een betere legering hadden) wegens hoog olieverbruik. Blijkbaar was een 190 niet zoveel lichter dan een W124, en waren de prestaties redelijk vergelijkbaar, dus traag kan je hem niet noemen, je kan nog goed mee met het hedendaags verkeer, al moet je wel wat toeren maken . Verder waren er weinig klachten over de wagen zelf, hij is in de familie gebleven van 1988 tot 2006 ongeveer. Nu zal hij waarschijnlijk ergens in Afrika rondbollen ofzo... (broer had em nogal mishandeld in de 2j dat ie em had, zn huidige e36 is trouwens ook goed op weg om wrak van het jaar te worden... )R.I.P. 260E
        Eerste pics reed mn ma er nog mee, en deed ik de wekelijkse cleaning....2 laatste pics was na mn broer
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zonde van die ketel.

Comment

• e30

Comment

• beide al gezien! ik heb dengoeienhoek al eens afgestoomd!

maar:
              -in F zou ik er van willen profiteren en een (zeldzamere) RUF 2.5-16 zoeken. Als het kan. Ik heb een 2.3-16 graag.... maar die 204 paarden roepen mij

-die tweede wil ruilen met een Chrysler Le Baron. Zo ne lelijken ketel, ik hoef hem al niet meer
              en leder, uiteraard. Karo = more kinky.

-die eerste: 'a vendre pour piéces ou possibiliter de rouler avec mé il ya 2 carte grise a faire '
              Graag, ik heb zin in een sleutelobjectje, echt! ik heb zin om terug een motor uit elkaar te smijten enzo! maar veels te weinig tijd, er zijn sommige mensen die nog naar school moeten gaan hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                e30

verdomme, 't is porker z'n schuld weer hé!

Comment

• 2.5-16 RUF klinkt goed.

Zou je korting krijgen als je performance-dingen per 2 bestelt?

Comment

• Ik zou er eerst en vooral wat mee rijden, voor je weer begint te sleutelen en demonteren aan een auto

Comment

• Neen.

Ik ga niet rijden met iets waar ik de staat niet van ken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Neen.

Ik ga niet rijden met iets waar ik de staat niet van ken
                        tang. varken.

groetjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                          tang. varken.

groetjes.
                          Ik snap er de ballen van, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen

Comment

Ik snap er de ballen van
                            nog iets nieuws te melden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              Ik zou er eerst en vooral wat mee rijden, voor je weer begint te sleutelen en demonteren aan een auto
                              slaat dat op mij, of op Carlo?

Als ik dat ding opengooi probeer ik me er aan te houden dat ie een maand later ofzo ook terug toe ligt. Geen stress

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                slaat dat op mij, of op Carlo?

op carlo, uiteraard.

van jou weet ik dat er vaart achter gezet wordt

Comment

2.5-16 RUF klinkt goed.

Zou je korting krijgen als je performance-dingen per 2 bestelt?
                                  we can try!

maar jij hebt een dikker budget en ook andere plannen, vermoed ik

vlinderkleppen of vlakschuiver....sounds nice, maar ik denk er al niet meer aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    we can try!

maar jij hebt een dikker budget en ook andere plannen, vermoed ik

vlinderkleppen of vlakschuiver....sounds nice, maar ik denk er al niet meer aan
                                    Zo dik is mijn budget ook niet hoor.

Ik had het eerder op In-/Uitlaat, nokkenas, stabi, veerpootbrug, ophangingsrubbers,....

Vlinderkleppen zijn duur

Comment

Zo dik is mijn budget ook niet hoor.

Ik had het eerder op In-/Uitlaat, nokkenas, stabi, veerpootbrug, ophangingsrubbers,....

Vlinderkleppen zijn duur
                                      ah. Ik heb het op dezelfde mods. Heb m'n lijstje nog eens in de CC gepost paar weken terug, maar dat heb jij natuurlijk weer niet gelezen

vlinderkleppen zijn duur en hebben eigenlijk teleurstellend weinig resultaat.... op een lange(re)slag 2.5-16.
                                      Vlinderkleppen worden trouwens betrekkelijk weinig gebruikt op 16v's, het zijn vooral die vlakschuivers of vlakschrapers of wat de vertaling ook is die men gebruikt

Comment

• goedkoop is zo'n tuning toch nooit hé.

nokkenassen alleen spreken we wss al over 7-800€.

Comment

Working...
                                        X