Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij hadden eind jaren 80 een 260E, mn pa zn eerste Mercedes toendertijd Fantastische wagen, zeer soepele motor, maar niet echt superkrachtig, wij hadden de 166pk-versie (geen kat, wel luxetaks ) Na 80000km een revisie gekregen (dacht met o.a. zuigerveren van de 300E daar die een betere legering hadden) wegens hoog olieverbruik. Blijkbaar was een 190 niet zoveel lichter dan een W124, en waren de prestaties redelijk vergelijkbaar, dus traag kan je hem niet noemen, je kan nog goed mee met het hedendaags verkeer, al moet je wel wat toeren maken . Verder waren er weinig klachten over de wagen zelf, hij is in de familie gebleven van 1988 tot 2006 ongeveer. Nu zal hij waarschijnlijk ergens in Afrika rondbollen ofzo... (broer had em nogal mishandeld in de 2j dat ie em had, zn huidige e36 is trouwens ook goed op weg om wrak van het jaar te worden... )R.I.P. 260E
Eerste pics reed mn ma er nog mee, en deed ik de wekelijkse cleaning....2 laatste pics was na mn broer
beide al gezien! ik heb dengoeienhoek al eens afgestoomd!
maar:
-in F zou ik er van willen profiteren en een (zeldzamere) RUF 2.5-16 zoeken. Als het kan. Ik heb een 2.3-16 graag.... maar die 204 paarden roepen mij
-die tweede wil ruilen met een Chrysler Le Baron. Zo ne lelijken ketel, ik hoef hem al niet meer
en leder, uiteraard. Karo = more kinky.
-die eerste: 'a vendre pour piéces ou possibiliter de rouler avec mé il ya 2 carte grise a faire '
Graag, ik heb zin in een sleutelobjectje, echt! ik heb zin om terug een motor uit elkaar te smijten enzo! maar veels te weinig tijd, er zijn sommige mensen die nog naar school moeten gaan hé
Ik had het eerder op In-/Uitlaat, nokkenas, stabi, veerpootbrug, ophangingsrubbers,....
Vlinderkleppen zijn duur
ah. Ik heb het op dezelfde mods. Heb m'n lijstje nog eens in de CC gepost paar weken terug, maar dat heb jij natuurlijk weer niet gelezen
vlinderkleppen zijn duur en hebben eigenlijk teleurstellend weinig resultaat.... op een lange(re)slag 2.5-16.
Vlinderkleppen worden trouwens betrekkelijk weinig gebruikt op 16v's, het zijn vooral die vlakschuivers of vlakschrapers of wat de vertaling ook is die men gebruikt
Comment