Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    goedkoop is zo'n tuning toch nooit hé.

nokkenassen alleen spreken we wss al over 7-800€.
    en nokkenassen alleen doen ook weer niet veel.

Als je op die manier tjoent, moet je eigenlijk al direct het totaalplaatje aanpakken.

En als je op voorhand plant een 190 te kopen en hem zo te tjoenen.... is het dus eigenlijk interessanter eentje te kopen die wat goedkoper is en een motorrevisie kan gebruiken. Dan maak je er gewoon een duurdere revisie van, en krijg je nog wat voor je geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      beide al gezien! ik heb dengoeienhoek al eens afgestoomd!

maar:
      -in F zou ik er van willen profiteren en een (zeldzamere) RUF 2.5-16 zoeken. Als het kan. Ik heb een 2.3-16 graag.... maar die 204 paarden roepen mij

-die tweede wil ruilen met een Chrysler Le Baron. Zo ne lelijken ketel, ik hoef hem al niet meer
      en leder, uiteraard. Karo = more kinky.

-die eerste: 'a vendre pour piéces ou possibiliter de rouler avec mé il ya 2 carte grise a faire '
      Graag, ik heb zin in een sleutelobjectje, echt! ik heb zin om terug een motor uit elkaar te smijten enzo! maar veels te weinig tijd, er zijn sommige mensen die nog naar school moeten gaan hé
      Ik zou zeggen koop ze allebei en maak er ene goede van en hou de andere voor stukken.
      Die 2de is bijna oldtimer (2010) dus dat maakt het tegen dan goedkoper.
      Feit is dat ze steeds zeldzamer worden en dat de goede enkel in prijs stijgen.

Een 2.5 kan daarna nog altijd (en kan je betalen door dan een goede 2.3 te verkopen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Ik zou zeggen koop ze allebei en maak er ene goede van en hou de andere voor stukken.
        Die 2de is bijna oldtimer (2010) dus dat maakt het tegen dan goedkoper.
        Feit is dat ze steeds zeldzamer worden en dat de goede enkel in prijs stijgen.

Een 2.5 kan daarna nog altijd (en kan je betalen door dan een goede 2.3 te verkopen).
        klinkt allemaal leuk, van twee eentje maken enzo.... maar ten eerste studeer ik iets totaaaaaaaal on-auto-gerelateerd en ken ik er dan ook bitter weinig van, dus zou zo'n projectje al rap overkill zijn, en ten tweede heb ik er dit jaar écht de tijd niet meer voor

Nu, ALS ik dit jaar eens wat meer leer.... heb ik in de zomer natuurlijk 3 maand verlof om te sleutelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          klinkt allemaal leuk, van twee eentje maken enzo.... maar ten eerste studeer ik iets totaaaaaaaal on-auto-gerelateerd en ken ik er dan ook bitter weinig van, dus zou zo'n projectje al rap overkill zijn, en ten tweede heb ik er dit jaar écht de tijd niet meer voor

Nu, ALS ik dit jaar eens wat meer leer.... heb ik in de zomer natuurlijk 3 maand verlof om te sleutelen
          Je moet maar 1 ding hebben en dat is interesse om dat te doen. Als je dat hebt ga je automatisch daar tijd in steken om er dingen over bij te leren (zo ook voor je studierichting).

Comment

• Hallo iedereen,

Sorry dat ik hier binnenval, maar mijn ma verkoopt haar champagnekleurige 190D 2.5 van '87 (automaat) met net geen 100.000 km op de teller. Altijd binnengeslapen, altijd op tijd nazicht gehad, ... ge kent dat, he, in feite enkel voor boodschappen e.d. gebruikt. Wat is een redelijke vraagprijs voor die wagen ?

Met dank voor de info !

Ronny

PS eventueel kan ik een foto bijvoegen of doorsturen als je dat wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedeske32 Bekijk Berichten
              Hallo iedereen,

Sorry dat ik hier binnenval, maar mijn ma verkoopt haar champagnekleurige 190D 2.5 van '87 (automaat) met net geen 100.000 km op de teller. Altijd binnengeslapen, altijd op tijd nazicht gehad, ... ge kent dat, he, in feite enkel voor boodschappen e.d. gebruikt. Wat is een redelijke vraagprijs voor die wagen ?

Met dank voor de info !

Ronny

PS eventueel kan ik een foto bijvoegen of doorsturen als je dat wil
              Is eigenlijk moeilijk te zeggen. Heeft de wagen roest, water in de koffer etc?
              Nadeel is dat het een 2.5 is en dat de belasting daarop redelijk hoog is om hier in België mee te rijden.
              Natuurlijk kan je een foto bijvoegen, altijd welkom. Als hij goed is +/- 1500 euro ofzo?
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedeske32 Bekijk Berichten
                eventueel kan ik een foto bijvoegen of doorsturen als je dat wil
                doe eens. misschien wil ik wel zo'n kar.

Comment

• champagne, automaat, vijfpitter

frankie gaat die kopen, hij weet dat nog niet.

Comment

champagne, automaat, vijfpitter

't is wel maar een klein autootje hé. denk eraan dat mijn ego ook mee moet kunnen.

Comment

champagne, automaat, vijfpitter

Ik zal hem voor zijn, dat weet hij nog niet.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Ik zal hem voor zijn, dat weet hij nog niet.
                        jij mag dat.

Comment

• 2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                            Nadeel is dat het een 2.5 is en dat de belasting daarop redelijk hoog is om hier in België mee te rijden.
                            Natuurlijk kan je een foto bijvoegen, altijd welkom. Als hij goed is +/- 1500 euro ofzo?
                            Verdubbel die prijs maar als hij nog in goede staat is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Verdubbel die prijs maar als hij nog in goede staat is
                              Bwa, als hij van na 1990 was, zou ik zeggen ja. Maar op die oudere wordt nooit fel geboden en op een 2.5 nog minder dan op een 2.0.
                              Die letzten Worte ...
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                Roest of water in de koffer ?! Neenee, zeker niet, daar mag je altijd naar komen zoeken ! Je kent dat misschien wel : 'Oei oei, het zou wel eens kunnen gaan regenen vandaag, ik zal morgen mijn boodschappen maar doen ...'. Altijd binnengestaan in een verwarmde garage, dus waar zou roest of water vandaan kunnen komen ?
                                Hierbij ineens een foto zodat jullie zien over welke wagen het gaat :

Nu had ik wel op wat meer gehoopt dan 1500 euro om eerlijk te zijn ... Met die wagen kan je nog vele jaren rijden ! Nog geen 100.000 km (daarstraks gekeken en het was 98735 km op de teller) en we weten toch allemaal dat een 2.5 diesel dan nog lang niet op zijn retour is, he ?

Bedankt voor verdere reacties, commentaren, ...

Ronny

Comment

• ronny, das een mooie 190

maar altijd binnenstaan is niet goed voor de koper, omdat benzen al wel eens durven water lekken langs hun rubbers...en das zo ni zichtbaar voor een koper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ronny, das een mooie 190

maar altijd binnenstaan is niet goed voor de koper, omdat benzen al wel eens durven water lekken langs hun rubbers...en das zo ni zichtbaar voor een koper
                                    Bedankt voor het compliment. Die auto is natuurlijk altijd verzorgd tot in de puntjes, dat kan je je wel voorstellen. En van dat binnenstaan 's nachts : dat is waar, maar dan zie je het wel als je de tuinslang eroverzet om hem te wassen, nietwaar ? Overdag heeft hij natuurlijk al eens een onverwachte regenbui over zich gekregen, maar werd dan daarna direct in de garage gezet om te drogen.

Groeten,

Ronny

Comment

• Knappe 190, spijtig van de grill

Met die km's en staat zou ik toch >1500 euro vragen

Comment

• Ik bel 5 keer en uiteindelijk neemt die vent op en vertelt me dat hij helemaal geen wagen verkoopt
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...cedes190D.html

Ik bel 5 keer en uiteindelijk neemt die vent op en vertelt me dat hij helemaal geen wagen verkoopt
                                          Zal een lelijk pesterijtje zijn zeker?
                                          Die letzten Worte ...
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X