Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    automaat
    voila.

en dat ding is ook aardig rot.... matte lak ofzo, daar ga ik niet over vallen, maar met dit ding kan je onmogelijk zo verder rijden, daar moet je direct kosten aan doen

en ik zou eigenlijk liever eentje hebben waarvan ik de motor moet reviseren ofzo ( ik kan het deels zelf, nadien weet ik wat ik heb.... en het opent perspectieven), dan eentje die moet worden herspoten. Een originele en goede lak hebben is bij dit soort karren imo dikwijls een voordeel.

goh ja, die advertentie heb ik ook al érg vaak gezien.... maar ten eerste meen ik dat die die wel wat moest kosten (ik dacht dat Roughneck gebeld had?) en ten tweede moét voor mij die kit er af, en ik ben een beetje bang dat hetgene je dan gaat aantreffen weer een aanslag op je portefeuille gaat plegen.

Comment

• als die goeikoop is, waarom niet eigelijk

het is spouwlelijk maar doet de auto ni slechter karren natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        goh ja, die advertentie heb ik ook al érg vaak gezien.... maar ten eerste meen ik dat die die wel wat moest kosten (ik dacht dat Roughneck gebeld had?) en ten tweede moét voor mij die kit er af, en ik ben een beetje bang dat hetgene je dan gaat aantreffen weer een aanslag op je portefeuille gaat plegen.
        Ik heb daar eens naar geïnformeerd en het chassisnummer opgevraagd enzo.

Daar klopte niks van, heb het hier eens ergens gepost, volgens chasisnummer had die wagen airco, automaat, amerikaanse versie, ..... ofwel een wagen waar een ander nummer ingeslagen is ofwel serieus opgemaakte prul. Tenzij die kerel een fout nummer doorgegeven heeft, zou ik echt van die auto weg blijven. (heb hem dus niet in het echt gezien eh)
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• ja laat dan best maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
            Ik heb bij die mens het chassisnummer opgevraagd. Vraagprijs is 7200 gekeurd ...

En bij die bak klopt niets meer, hou je vast :

dit heb ik als reactie verstuurd:
            Aan de hand van het chassisnummer kan ik zien dat de wagen ooit ingevoerd is uit Duitsland en dat hij bij aflevering beschikte over een automatische versnellingsbak en ook over airco, 4 electrische ramen, electrisch verstelbare zetels. Die zaken zitten nu niet meer op de wagen ... heel bizar toch? Daarom waarschijnlijk dat de pook zeer versleten is voor die zeer lage km stand (omdat hij uit een andere wagen komt).

Ook kan je zien dat het een USA version was, met engelse instrumenten (in mijl dus) en dat er zelfs een airbag in zat. De wagen zou ook een voorruit moeten hebben met een groene zonneband, maar dat kan ik niet zien op de foto's ... enzoverder.

Ik denk typisch geval van opgemaakt accident ofzo ... jammer

VIN WDB2010341F169443
            Model 190 E 2.3-16
            Chassis 2010341F169443
            Engine 102983 10 010262
            Transmission 717404 00 010490
            Order 0 5 226 16817
            Approx. year 1985
            Lights HELLA
            Cab 03507
            Dealer Munich branch (226)
            Interior fabric black+anthracite (071)
            Paint
            199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
            Options
            222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.197
            240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
            241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
            410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.198
            420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
            444 tempomat (cruise control) and airbag (с 01.02.1980 по 31.10.1993)
            467 central locking system and instruments with english lettering (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
            491 USA version (с 01.01.1963)
            506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
            outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
            519 Becker radio Grand Prix electronic cassette - USA (с 01.08.1980 по 30.11.1990)
            Becker radio Mexico Grand Prix, electronic (USA)
            531 automatic antenna (с 01.01.1963)
            543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.197
            551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.199
            586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
            593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
            green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
            639 elimination of first-aid box and warning triangle (с 01.08.1977)
            806 Change of year of model, last figure shows new model year
            876 rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)
            Dit was de post van toen.
            Die letzten Worte ...
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201 BENZIN

Comment

• In herentals staat er een op het eerste zicht mooie, originele 190 te koop al enige tijd. Volgens mij staat het ding niet op internet.

In Westerlo stond er ook eentje heb ik vorige week gezien maar die heb ik niet echt goed bekeken.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik wil die 190 V8 wel hebben, lijkt me leuk aan de lichten als er zo'n tjoener naast je komt staan

Alhoewel ik het merendeel ook groen kon doen uitslaan met m'n 2.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  In herentals staat er een op het eerste zicht mooie, originele 190 te koop al enige tijd. Volgens mij staat het ding niet op internet.

In Westerlo stond er ook eentje heb ik vorige week gezien maar die heb ik niet echt goed bekeken.
                  Hallo, kan je ook zeggen waar ergens. Misschien dat ik eens ga kijken ...
                  Mag ook per pm
                  Die letzten Worte ...
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201 BENZIN

Comment

Hallo, kan je ook zeggen waar ergens. Misschien dat ik eens ga kijken ...
                    Mag ook per pm
                    Die in Herentals staat net over de spoorweg rechts voorbij dat ovale ronde punt Richting Poederlee dus. Gewoon bij de mensen op den hof met een wit papierke op. Het is een paarsige van kleur.

Die in Westerlo staat op de Boerenkrijglaan geloof ik, als je van de abdij komt op de rechtse kant. Die heb ik minder goed bekeken.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Nu zitten ze al aan 3700 met het bieden. Dat iemand dat bedrag ook werkelijk betaalt voor die wagen, ik twijfel daar toch wel aan ...
                      Ik hoop van niet. De 190's worden langzaamaan even duur als de C-klasses
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ze zijn gewoon knetter in belgië, ik heb de indruk dat de prijzen van de E's gezakt zijn in DE, de diesels zijn stabiel gebleven

@C_X -> 4000 euro is marginaal veel geld voor zo'n wagen, geluk gehad met de koper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          In Westerlo stond er ook
                          ...een rooie 250 gd 460

Comment

• Fiddy:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=80082656

wel een beetje té weinig geld denkik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                              Fiddy:

uhu

afgaande op de staat zichtbaar op de foto's en de kilometerstand, vermoed ik dat daar een '1' moet voor staan.

Comment

Fiddy:

werk aan, maar een stuk betrouwbaarder:

Comment

werk aan, maar een stuk betrouwbaarder:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=68826861
                                  weer iets té veel roest.....zoals reeds gezegd, indien mogelijk zou ik graag een gave carosserie hebben

En het mag ook iets duurder zijn dan 3000€ hoor. Niet veel, maar een beetje moet nog wel kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    weer iets té veel roest.....zoals reeds gezegd, indien mogelijk zou ik graag een gave carosserie hebben

En het mag ook iets duurder zijn dan 3000€ hoor. Niet veel, maar een beetje moet nog wel kunnen

deze dan?

edit:

of deze: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=79956885 (wel weinig foto's)
                                    Last edited by ; 07/10/2008, 21:42.

Comment

Damn zo zalig.

Ik ga eens 1000 euro bieden op die 2.6-16 ofzo.

Comment

Fiddy:

mooi, wel 683 km van hier, is wa ver om eens te gaan zien.
                                        Die letzten Worte ...
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201 BENZIN

Comment

knap karretje!

maar - sta me toe moeilijk te doen - 't is een 170pk-versie, en da's m'n minst favoriete....

Comment

Working...
                                          X