Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten

Dit zou ik eigenlijk moeten hebben, ik wil een champagne, lekker oude zakkekleur
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      knap karretje!

maar - sta me toe moeilijk te doen - 't is een 170pk-versie, en da's m'n minst favoriete....
      en die 2de? staat toch een betrouwbare uitleg bij lijkt me..

Comment

knap karretje!

maar - sta me toe moeilijk te doen - 't is een 170pk-versie, en da's m'n minst favoriete....

Beetje fiddelen hé beste Fiddy!

Comment

en die 2de? staat toch een betrouwbare uitleg bij lijkt me..
          Die 2de is zeker een knappe kar!

Momenteel ben ik eigenlijk niet echt heel actief aan het zoeken, wegens iets te weinig tijd. Maar als ik er eentje ga zoeken, denk ik eerst nog wat in Frankrijk te neuzen achter een katloze 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Damn zo zalig.

Ik ga eens 1000 euro bieden op die 2.6-16 ofzo.
            Post nog eens die foto's, word je zekerder van je zaak

Comment

• welke 2.6-16? die die eigenlijk al in je hof staat, of nog een andere?

Comment

• Die in zijn hof staat veronderstel ik

Comment

• 2.6-16? Welk gat in men cultuur ontdek ik nu weer?

Comment

• Die zwarte tjoeningketen van matteo

Comment

Die 2de is zeker een knappe kar!

Momenteel ben ik eigenlijk niet echt heel actief aan het zoeken, wegens iets te weinig tijd. Maar als ik er eentje ga zoeken, denk ik eerst nog wat in Frankrijk te neuzen achter een katloze 2.5
                      zit die kat eigenlijk in de collector? zo nee kan je die toch -mits wat gefiddel- er tussenuit laten?

Comment

zit die kat eigenlijk in de collector? zo nee kan je die toch -mits wat gefiddel- er tussenuit laten?
                        uiteraard gaat dat, ik heb hier zelfs een kat- en demperloze uitlaatlijn liggen

maar vooral bij de 2.3 is het niet zo simpel, die blokken hebben een lagere compressieverhouding voor de versie mét kat, of de versie waar je nadien een kat op kan installeren. En ook geen idee hoe dat met die sondes enzo zit. 't makkelijkste is dus gewoon eentje zonder aanschaffen, indien mogelijk.

Komt ook nog eens bij dat die Franse karren dikwijls niet slecht zijn, en ook niet zo overdreven geprijsd. Sommige toch. En dat de 204 pk-versie best zeldzaam is....leuk om te hebben dus!

Comment

ze zijn gewoon knetter in belgië, ik heb de indruk dat de prijzen van de E's gezakt zijn in DE, de diesels zijn stabiel gebleven

@C_X -> 4000 euro is marginaal veel geld voor zo'n wagen, geluk gehad met de koper!
                          Ik heb er zelf niet eens om gevraagd. Hij stond op 3000 euro (had hem zelf voor 2500 gekocht) en direkt waren er geinteresseerden. Uiteindelijk is het een kennis die hem overgekocht heeft maar er was nog iemand die boven de 4K wou gaan.

Comment

• 190e 2.5-16:

wel beetje jammer van het hout:

Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Prijs valt mee als hem in orde is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                huh?

die kar staat al lang op leboncoin te koop....

Comment

• voor 2k minder en met 100.000km meer trouwens....

Comment

• en toch heeft ie één foto meer dan in de Franse advertentie.

Wie bedriegt wie?

Comment

en toch heeft ie één foto meer dan in de Franse advertentie.

Wie bedriegt wie?
                                      Mailke sturen en eventueel vragen naar bijkomende foto's of om de wagen eens te komen bezichtigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Mailke sturen en eventueel vragen naar bijkomende foto's of om de wagen eens te komen bezichtigen.
                                        ik ben niet in een Franstalige mood vandaag, de eer is aan u

Comment

ik ben niet in een Franstalige mood vandaag, de eer is aan u

Ik zoek geen 190 en zeker geen manuele

Om niet te moeten zeggen dat mijn Frans ook niet meer is wat het geweest is.

Comment

Working...
                                          X