Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
www.teamrwd.com/dieselboostMercedes-Benz 190d 426BHP 765 Nm. YEAH, it ain't only rubber thats coming out of the back when they are playing on this airstrip! ...
pfff, aan welke auto niet? als je er maar fun mee kunt hebben.
Absoluut.
Maar voor mij werd vooral het verbruik niet meer doenbaar. Dat ding zat aan 14-16 liter als je normaal reed, 18 liter als je sportief reed, en 25 liter als je je eens uitleefde.
En dat is niet te verdragen als je gaat rekening houden met wat je er voor 'terugkrijgt'.
Maar, ik ben nog steeds van menig dat het, op vlak van rij-eigenschappen, één van de beste auto's is waarmee ik al gereden heb.
Maar voor mij werd vooral het verbruik niet meer doenbaar. Dat ding zat aan 14-16 liter als je normaal reed, 18 liter als je sportief reed, en 25 liter als je je eens uitleefde.
En dat is niet te verdragen als je gaat rekening houden met wat je er voor 'terugkrijgt'.
Maar, ik ben nog steeds van menig dat het, op vlak van rij-eigenschappen, één van de beste auto's is waarmee ik al gereden heb.
Idd, da's nie normaal en nie haalbaar (zelfs niet als normale werkende mens). Heb over zo'n problemen ooit wel eens iets gelezen op een duits forum, maar weet nie meer wat er in dat geval kapot zou zijn. Nu ja, is nu toch niet meer nodig.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Bij de dealer beweerden ze dat de 'mengverdeler' kapot was. Offerte bedroeg 2700 euro.
En in kleine lettertjes: "deze herstelling geeft geen garantie op het oplossen van het probleem". ofzoiets.
Ja balle.
Uiteindelijk heb ik zelf gevonden dat het wss de potentiometer is van de luchthoeveelheidsklep, waarvan de schuifbaan over de jaren inslijt en corrodeert, en daardoor valse waarden doorgeeft aan de ECU. Daardoor draaide 'ie slecht en verbruikte hij heel veel.
Maar ben er nooit toe gekomen het spul te vervangen.
Bij de dealer beweerden ze dat de 'mengverdeler' kapot was. Offerte bedroeg 2700 euro.
En in kleine lettertjes: "deze herstelling geeft geen garantie op het oplossen van het probleem". ofzoiets.
Ja balle.
Uiteindelijk heb ik zelf gevonden dat het wss de potentiometer is van de luchthoeveelheidsklep, waarvan de schuifbaan over de jaren inslijt en corrodeert, en daardoor valse waarden doorgeeft aan de ECU. Daardoor draaide 'ie slecht en verbruikte hij heel veel.
Maar ben er nooit toe gekomen het spul te vervangen.
Ja, die potentiometer, denk dat ze daar in duitsland met een forum nog een groepsaankoop voor gehouden hebben een paar jaar geleden.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment