Nog een paar pics uit de oude doos gevonden in een emmer:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hierbij bied ik mijn 2e 190 te koop aan! Ben weer opzoek naar een andere en heb daardoor plaats nodig, vandaar dat er 1 van de 2 weg moet en dat is de 190E geworden.
De auto is van Oktober 1984 bijna belastingvrij! Het verbruik is zeer netjes, gemiddeld rond de 1-13,5 met Shell V-power. standaard 95 iets minder.
De wagen is roestvrij, 4 nieuwe krikpunten erin, kofferruimte is waterdicht! nu stuk binnenscherm achter, nieuwstuk voorscherm. Dit alles heb ik zelf gemaakt en de foto`s staan hier op het forum. Auto ziet er heel mooi uit! zeker voor zijn leeftijd. blauw stof interieur, opendakje, CV, spoiler, verlaagd, Ronal velgen! (laagste 190 van het land?) Radio cd/mp3/usb! met afstandsbediening(andere dan op de foto) 4x speakers.Zeer leuke wagen waar nog jaren in gereden kan worden,
Recent vervangen/vernieuwd
Rotor
Rotorkap
Bobinekabel
Bougies
Olie
Brandstofslang.
Plus nog een hoop onderdelen!
Zie foto`s!
forumprijs 3000,- Meerdere foto`s via de mail mogelijk! onderhandelbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenER is maar 1 foto zichtbaar voor mij
W8 zal ze uploaden.
edit: nu zou je ze moeten zien.
Comment
-
Ik was overlaatst op weekend ergens in een boerendorp in Limburg, daar reden er nog veel rond met 1e eigenaars. Echt niet normaal daar. Best ginds de sterfgevallen opvolgen
Comment
-
Zou ik nu een goede zaak doen met deze wagen of niet ?
Of is ie te duur voor wat het maar is ? .....
(Heb al antwoord gehad van de verkoopster: is auto van haar grootvader geweest die nu gestorven is, 1e eigenaar, laatste jaren enkel gebruikt voor weekend uitstapjes, altijd in garage gestaan, onderhoud bij Mercedes dealer, onderhoudshistoriek voorhanden enz)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIs dat niet wat veel 3000€?
Als die kar in de staat verkeerd dat 'ie vertelt, is dat een normale prijs. Mss wat aan de hoge kant, alhoewel... vindt maar eens een mint-condition vroege 190'er...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenZou ik nu een goede zaak doen met deze wagen of niet ?
Of is ie te duur voor wat het maar is ? .....
(Heb al antwoord gehad van de verkoopster: is auto van haar grootvader geweest die nu gestorven is, 1e eigenaar, laatste jaren enkel gebruikt voor weekend uitstapjes, altijd in garage gestaan, onderhoud bij Mercedes dealer, onderhoudshistoriek voorhanden enz)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=85249941
Ketel ziet er iig heel erg goed uit. Prijs is oké.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls die kar in de staat verkeerd dat 'ie vertelt, is dat een normale prijs. Mss wat aan de hoge kant, alhoewel... vindt maar eens een mint-condition vroege 190'er...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKetel ziet er iig heel erg goed uit. Prijs is oké.
Zou ik deze nog kunnen verkopen voor 2000 euro in België na 'n jaartje ? of is daar geen vraag naar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenEn wat denk jij erover ?
Zou ik deze nog kunnen verkopen voor 2000 euro in België na 'n jaartje ? of is daar geen vraag naar ?
Comment
Comment