Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Kopen voor 1800€. Echt veel verlies zal je niet doen.
    Verlies wil ik niet doen.... Nul-nul operatie of winnen
    Ik heb ff op kapaza gekeken en daar staan wel wat 190's maar die zijn precies wel allemaal recenter, en die gaan nog rond de 3000 euro. Maar geen idee hoe lang die al te koop staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
      En wat denk jij erover ?
      Zou ik deze nog kunnen verkopen voor 2000 euro in België na 'n jaartje ? of is daar geen vraag naar ?
      Op zoiets kan je volgens mij geen verlies doen.

Comment

En wat denk jij erover ?
        Zou ik deze nog kunnen verkopen voor 2000 euro in België na 'n jaartje ? of is daar geen vraag naar ?
        Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Op zoiets kan je volgens mij geen verlies doen.

Inderdaad.

Bij deze auto's doet het bouwjaar of de kmstand maar weinig ter zake. De staat is véél belangrijker, en dan kan je ook je prijs vragen, als je wil verkopen nadien.

Moest je deze voor 1800 meekrijgen, heb je je broek zéker niet gescheurd. Als je hem perfect onderhoud, en ervoor zorgt dat 'ie er strak uitziet en rijdt, dan kan je hem binnen een jaar voor 2000-2500 terug te koop zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Hoeveel kilometers heeft die? Motor?

Kmstand weet ik niet. Motor zal een 2.0 zijn.

Comment

• Ok bedankt voor de raad.

Matteus, weet jij nog specifieke punten waarop ik moet letten bij deze auto's ? (vooral de motor dan .... )
            Welke grote kosten kunnen eraan komen ? (vb mazoutpomp ofzo ...)

Bedankt !

Comment

Ok bedankt voor de raad.

Matteus, weet jij nog specifieke punten waarop ik moet letten bij deze auto's ? (vooral de motor dan .... )
              Welke grote kosten kunnen eraan komen ? (vb mazoutpomp ofzo ...)

Bedankt !

Motor? Op zich zijn die zo goed als bullitproof. Kijk of 'ie goed aanslaat wanneer koud, hij moet stil en zacht draaien, en hij mag niet hard roken bij accelereren.
              Mazoutpomp en heel die zever daar miskomt niets aan. Ik heb nog nooit een OM60x geweten met een kapotte mazoutpomp, of er moet iets héél erg fout zijn gegaan.

Meestal, als er iets stuk gaat aan die motoren, zijn het kleinigheden. Multiriemspanner, vacuumlekje, etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Motor? Op zich zijn die zo goed als bullitproof. Kijk of 'ie goed aanslaat wanneer koud, hij moet stil en zacht draaien, en hij mag niet hard roken bij accelereren.
                Mazoutpomp en heel die zever daar miskomt niets aan. Ik heb nog nooit een OM60x geweten met een kapotte mazoutpomp, of er moet iets héél erg fout zijn gegaan.

Meestal, als er iets stuk gaat aan die motoren, zijn het kleinigheden. Multiriemspanner, vacuumlekje, etc.
                Andere pijnpunten zijn het motortje van de ventilatie/verwarming en geen waterdichte koffer.

Bij wederverkoop ga je volgens mij wel als neg. commentaar krijgen dat de kleur niet goed is (maar dat heb je met een rode ook).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Andere pijnpunten zijn het motortje van de ventilatie/verwarming en geen waterdichte koffer.

Bij wederverkoop ga je volgens mij wel als neg. commentaar krijgen dat de kleur niet goed is (maar dat heb je met een rode ook).
                  Inderdaad... De kleur is misschien niet de meest geliefde kleur... Ik moet 't es in het echt zien

Comment

• ik vind ze wel wijs, hier rijdt er nog een identieke rond

Comment

Faaak

Deze stond een paar weken terug te koop op Mercedesbenz.nl:

Mercedesbenz.nl?

de site van mercedes zelf?

(ding dat er op staat mag ook wel /2 die prijs )

Comment

Stel dat je zoiets koopt, zou die bestickering er dan nog makkelijk afkunnen? Zal je wel altijd blijven zien zeker?
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

Volgens mij komen de verkeerde foto's op het scherm bij mij...

Ik zie een witte simpele 190E met lelijke velgen .

Comment

• RRD, je stelt teleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                              Inderdaad... De kleur is misschien niet de meest geliefde kleur... Ik moet 't es in het echt zien
                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik vind ze wel wijs, hier rijdt er nog een identieke rond
                              kleur is in

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                kleur is in
                                Hoeveel heb je er al buiten (en zelfs binnen) de legerkazernes zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                  Mercedesbenz.nl?

de site van mercedes zelf?

(ding dat er op staat mag ook wel /2 die prijs )

Nee ik bedoel mercedes forum .nl.

ofzo.

Comment

• Als ik volgende foto's eens opnieuw bekijk heb ik spijt dak hem ooit verkocht heb

Comment

• Als je de S hebt, zal deze rap vergeten zijn, denk ik
                                      Die letzten Worte ...
                                      ... eines Diesel-Fahrers:
                                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                      W201 BENZIN

Comment

• Terecht wel een beetje.

Comment

Working...
                                        X