Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwel érg fout voor die prijs hé
Liever een harde kas en goed blok dan een oranjepinker exemplaar dat uiteenvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenTgohja, als die werkelijk staat zoals hij zegt zijn 't maar prutsen hé. Niet?
Liever een harde kas en goed blok dan een oranjepinker exemplaar dat uiteenvalt.
nuja, ga maar eens zien, bij mij roept ie iig geen 'waauw'-gevoel op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik sta daar nogal sceptisch tegenover, 'etat proche du neuf', zeker als ie al wat kilometers heeft. En die foto's geven me ook niet direct dat als eerste indruk....
nuja, ga maar eens zien, bij mij roept ie iig geen 'waauw'-gevoel op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenStefan, hoe zit het er mee?
Comment
-
fak!! (voor automaat- en klimaliefhebbers) fakfak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichtenop aanraden van verzekeraar moet ik morgen naar een Expertisebureau om de waarde van mijn wagen te schatten, zou van pas komen als ik een ongeval in mijn recht heb.
Ben eens benieuwd wat ze hem nog gaan schatten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichtenveel zoekertjes zijn niet terug te vinden hé?
Behalve dan die één op Kapaza , die serieus zot overdrijft met zijn prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenstaat al érg lang te koop.. mss moet ik eens gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIs een tijdje offline geweest ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenhmm dat dacht ik al, want eerst stond hij in hasselt, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenhmm dat dacht ik al, want eerst stond hij in hasselt, niet?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichtenveel zoekertjes zijn niet terug te vinden hé?
Behalve dan die één op Kapaza , die serieus zot overdrijft met zijn prijs.
Er zijn er niet meer zoveel (gecrashed, gestript/omgebouwd en gebruikt om te racen, tuningprojecten, afgeragd/slecht onderhouden en in slechte staat, ....), misschien dat er nog de helft van de 500 overblijven die in min of meer zuivere staat zijn zoals de jouwe....als er dan ook nog eens een verzamelaar eentje zoekt die in écht goede staat is met een zo laag mogelijke kilometerstand, dan zie ik die man van op kapaza nog gerust zijn vraagprijs krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenhmm dat dacht ik al, want eerst stond hij in hasselt, niet?
En blijft idd een knap ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhoe lang geleden dan? Want ik heb die advertentie een maand of 2 terug gezien, toen wou ik eens gaan kijken (maar is er nooit van gekomen) en volgens mij stond ie toen in lanklaar of in lanaken (dacht het tweede, maar dat trekt er op en ligt er vlakbij )
En blijft idd een knap ding
dat dash lijkt wel erg blinkend op de foto's, alsof het met iets werd behandeld.. maar kan ook de foto zelf zijn natuurlijk, een kijkje zal het bevestigen.. iemand zin om ooit is mee te gaan? ik heb dit weekend wel geen tijd.
Comment
Comment