Update:

Revisie, spuiten, 8000€ kosten aan gedaan en wil er 6000€ voor.
die 8000€ zijn dan toch voornamelijk naar tjoening ofzo gegaan denk ik.
Spuitwerk ziet er redelijk uit (als hij hem nekeer eerst eens zou wassen), zitten andere wielkasten op en lijken wat naar buiten getrokken om die velgen daaronder te krijgen.
Binnenkant, veel krassen in het leder overal wat doorgezeten (zelfs achteraan).
Revisie: "heb er geen facturen ofzo van maar als je dat wil nagaan mag je die kerel bellen die dat gedaan heeft, die werkt normaal aan die TNT busjes, die kent er veel van!"
Koffer ingedoken, overal grote gaten in gemaakt om zijn versterkers, luidsprekers, subwoofers en andere prularia in te steken, weg sterkte auto
Dan nog wat verkooppraat die het omgekeede effect had:
"Ik heb er nog een AMG achterruitspoiler bij en lipjes voor vanvoor en nog een extra set velgen om ermee naar de keuring te gaan. Ik heb de originele vering ook nog, die heb je ook nodig voor de keuring. Ik heb wel alle hydrolica weg gedaan dus met die vering staat hij heel hoog achteraan, beetje dragster look."
Hier en daar roest, doffe plekken en krassen. Moet zeker herspoten worden. Binnen proper. Motor kan ik niet zeggen want hij had er geen sleutel meer van. Zijn broer had er normaal nog wel een van. Spijtig van hoogteregeling.

Revisie, spuiten, 8000€ kosten aan gedaan en wil er 6000€ voor.

Spuitwerk ziet er redelijk uit (als hij hem nekeer eerst eens zou wassen), zitten andere wielkasten op en lijken wat naar buiten getrokken om die velgen daaronder te krijgen.
Binnenkant, veel krassen in het leder overal wat doorgezeten (zelfs achteraan).
Revisie: "heb er geen facturen ofzo van maar als je dat wil nagaan mag je die kerel bellen die dat gedaan heeft, die werkt normaal aan die TNT busjes, die kent er veel van!"

Koffer ingedoken, overal grote gaten in gemaakt om zijn versterkers, luidsprekers, subwoofers en andere prularia in te steken, weg sterkte auto

Dan nog wat verkooppraat die het omgekeede effect had:
"Ik heb er nog een AMG achterruitspoiler bij en lipjes voor vanvoor en nog een extra set velgen om ermee naar de keuring te gaan. Ik heb de originele vering ook nog, die heb je ook nodig voor de keuring. Ik heb wel alle hydrolica weg gedaan dus met die vering staat hij heel hoog achteraan, beetje dragster look."
Hier en daar roest, doffe plekken en krassen. Moet zeker herspoten worden. Binnen proper. Motor kan ik niet zeggen want hij had er geen sleutel meer van. Zijn broer had er normaal nog wel een van. Spijtig van hoogteregeling.
Comment