Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Teilnummer A 129 ....
ie vraagt wel redelijk wat geld, zou dus een pak goedkoper moeten kunnen gezien het standaard SL-velgen zijn, maar als je voor dat tjoeningspul dat er onder ligt een mooie prijs kan krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZalig!
Teilnummer A 129 ....
ie vraagt wel redelijk wat geld, zou dus een pak goedkoper moeten kunnen gezien het standaard SL-velgen zijn, maar als je voor dat tjoeningspul dat er onder ligt een mooie prijs kan krijgen?
De velgen die hij verkoop lagen origineel op een SL. Er zijn verschillende types waar die op geleverd zijn:
- Noord-Amerika: 061 en 066
- Europa: 058 (280), 060 (300), 061 (300-24), 063 (320), 066 (500/AMG 6.0) 067 (500/6.0 AMG/ 500 AMG/600AMG) 076 (600)
- Japan: 066 067 076
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwat ik ook nog steeds vreemd vind is dat die EVO van Jerred een genummerde pook heeft...
volgens mij is die pook geld waard want hoort die in een EVOII thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEVO 1 heeft zo geen pook.
Volgens mij zijn die niet genummerd, hoewel ik al verschillende versies gezien hebben waar ze wél een nummer ingestoken hebben.
500 exemplaren van de EVO 1, 500 van de EVO II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOk, want naar mijn weten is een EVO 1 wel genummerd. Misschien ooit foutief onthouden ofzo, maar heb het altijd zo geweten.
500 exemplaren van de EVO 1, 500 van de EVO II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten502 toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten502 toch?
Comment
-
Voor die pook. Is natuurlijk wel van de tijd toen klant nog koning was dus mss als je vroeg ik wil zo'n pook dat je die er wel bijkreeg. Ik dacht dat airco er ook nooit op stond maar er zijn er wel veel die dat hebben. Allemaal achteraf erin gezet?
Zijn er 502 van gemaakt maar maar 500 van verkocht niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjerred, is het een rüf of een kat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten@jerred: holy shit dude. aan welke drugs zat jij op de moment van aankoop?
Waarom ben toch al lang op zoek. Niet speciaal naar een evo maar als je dit tegenkomt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenVoor die pook. Is natuurlijk wel van de tijd toen klant nog koning was dus mss als je vroeg ik wil zo'n pook dat je die er wel bijkreeg. Ik dacht dat airco er ook nooit op stond maar er zijn er wel veel die dat hebben. Allemaal achteraf erin gezet?
Zijn er 502 van gemaakt maar maar 500 van verkocht niet?
Die pook is pas een jaar later gekomen met de EVO2, dus die kon nog niet beschikbaar zijn toen.
Ofwel heb jij de EVOI van die ene persoon die zijn eigen design van pook heeft binnengeleverd, en MB dit een mooi idee vond, dus het ook op de EVO2 gezet heeft.
Maar dat lijkt me vergezocht
Comment
Comment