Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als er toevallig iemand is die het chassisnummer van een EVO 2 heeft, en ook weet welke nummer in de pook staat, is het misterie opgelost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Lambdasonde is een sensor die in de uitlaat zit. Normaalgezien zit die voor de kat.

Het verschil tussen RUF, ECE en KAT is het volgende:

ECE: Selectiehendel loodvrij/geen loodvrij
      KAT: Selectiehendel Loodvrij/geen loodvrij en lambdasonde in uitlaat
      RUF: Geen van bovenstaande

zo is het alleszins bij een C126.
      Die selectiehendel is een fiche die in de zekeringkast zit, en die past het ontstekingstijdstip aan.

Zit bij een 201 op de binnenkant van het linkse voorspatbord.

Comment

• ik dacht dat er 92 op jerred z'n pook stond, maar dat zal dan wss niet overeenstemmen met de werkelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          ik dacht dat er 92 op jerred z'n pook stond, maar dat zal dan wss niet overeenstemmen met de werkelijkheid
          Ahneen, das een EVO 2 pook

Comment

Ahneen, das een EVO 2 pook
            mss is het een sonderanfertigung

Comment

mss is het een sonderanfertigung
              een sa die nog niet bestond toen de kar gemaakt werd

Comment

een sa die nog niet bestond toen de kar gemaakt werd
                achteraf

Comment

• zoek de gelijkenissen:

190

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                    Vroeg me af of deze origineel van een EVO 1 zijn?

Lijkt me wel leuk om toch ook nog de originele in mijn bezit te hebben.

Moesten er mensen zijn die een kopieke willen van de 190 EVO1 handleiding en de volledige uitleg over de ophanging, moeten die maar een schreeuwke geven.
                    Heb deze hier op Cédééke staan.
                    Is het deze handleiding dat je hebt? Volgens dat boekje zou motor dus hetzelfde zijn met of zonder kat.

Als je eens tijd hebt mag je altijd eens een foto nemen van je uitlaatlijn. Dan kan ik zien tot waar de mijne origineel is...
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Merci!

Cabine: 348

Ik veronderstel dus dat dat de productienummer is.

Dit maakt me nog meer jaloers op Jerred, nummer 050 van 502
                      Waarom maakt een laag nummer je nog meer jaloers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten

Omdat Carlito van die vreemde overtuigingen in dat soort dingen.

Volgens hem is een leder interieur zoveel vetter dan een karo-interieur.
                        En volgens hem zou een E39 M5 een automaat moeten hebben.
                        En volgens hem is een 2.3-16 rommel omdat er een 2.5-16 is, die overigens praktisch identiek hetzelfde rijdt.
                        En volgens hem is een 16-klepper mét airco beter dan eentje zonder.

And so on and so on.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Omdat Carlito van die vreemde overtuigingen in dat soort dingen.

Volgens hem is een leder interieur zoveel vetter dan een karo-interieur.
                          En volgens hem zou een E39 M5 een automaat moeten hebben.
                          En volgens hem is een 2.3-16 rommel omdat er een 2.5-16 is, die overigens praktisch identiek hetzelfde rijdt.
                          En volgens hem is een 16-klepper mét airco beter dan eentje zonder.

And so on and so on.

Dat van die vreemde hersenkronkels wist ik maar dat het zelfs zover gaat tot op productienummer

Comment

• Kleppendeksel zou ook nog moeten veranderen.

Blauwe moet eraf en AMG Powerpack moet erop

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Geen zorgen mensen hij komt origineel te staan.

Uitgenomen mss de uitlaat

Hier is ie dan

(sorry voor slechte kwaliteit is maar snel snel gedaan en was al donker)
                              Proficiat! Deze stond toch lang te koop bij een handelaar zeker?
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

Dat van die vreemde hersenkronkels wist ik maar dat het zelfs zover gaat tot op productienummer
                                zo'n beetje op cijfertjes letten, is dat niet een (al dan niet) lichte vorm van autisme? allee, de combinatie Charel-Lowieto / cijfertjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Proficiat! Deze stond toch lang te koop bij een handelaar zeker?
                                  Hij had die al een tijdje was een persoonlijke auto van hem en heeft die vorig jaar ook eens te koop gezet maar dan besloten om hem toch te houden. Nu dan toch verkocht

Comment

Kleppendeksel zou ook nog moeten veranderen.

Blauwe moet eraf en AMG Powerpack moet erop

faak

wie weet is hij wel getuned

Comment

faak

wie weet is hij wel getuned
                                      Is carlsson niet met 2 s'en?

Wie weet is het wel productienummer 3 en staat daar een amg powerpack op en heeft carlson dat dan nog eens verder getuned

Comment

Omdat dat een mooier nummer is.

Als je voor mij 2 verschillende EVO 2's zet, eentje met 100.000km en nr 356/502 en eentje met 200.000km en nr 035/502 neem ik direct die 035, dat staat gewoon vetter.

Of het moet 111, 222, 333 of 444 zijn

Comment

• Wat een homo die vorige eigenaar.

Hé, maar wel enkel een powerpack-bougiekabeldeksel steken als er ook effectief een powerpack in de motor komt te zitten hé.

Comment

Working...
                                          X