Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Het was die aflevering met die Renault Avantime en die engine-blender, niet?

Ja het was die aflevering.
    De EVO kwam niet echt aan bod maar die met zijn lang haar (naam vergeten) moest leren driften. Toevallig met een EVO1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
      Hey Jerred.

Waar sta je momenteel met de EVO?
      En gisteren Top Gear gezien? Kreeg kippevel bij het zien van de driftende EVO.
      Nog vrij veel werk aan.

Vorig weekend alles uit de koffer gedaan en interieur vanachter eruit gehaald. Kerel had overal isolatie gestoken om betere sound te hebben dus dat allemaal weg gedaan. Dat was trouwens al nat geworden en eenmaal nat wordt blijft dat nat dus niet zo goed. Hier en daar is er dan ook een beetje oppervlakteroest niks er maar moet weg.

Deze avond es downloaden die aflevering. Ik d8 dat 5th gear ook ooit eens een reportage gemaakt heeft over een 16v.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
        Nog vrij veel werk aan.

Vorig weekend alles uit de koffer gedaan en interieur vanachter eruit gehaald. Kerel had overal isolatie gestoken om betere sound te hebben dus dat allemaal weg gedaan. Dat was trouwens al nat geworden en eenmaal nat wordt blijft dat nat dus niet zo goed. Hier en daar is er dan ook een beetje oppervlakteroest niks er maar moet weg.

Deze avond es downloaden die aflevering. Ik d8 dat 5th gear ook ooit eens een reportage gemaakt heeft over een 16v.

Heef maar een schreeuw hé als we samen een toerke kunnen doen

Comment

Heef maar een schreeuw hé als we samen een toerke kunnen doen
          Cva en dan een paar chinezen met hun camera meevragen...

Comment

• Niet mis, zo een sprotlin.

Comment

• 16 klepper onderdelen:

Comment

• Ben hier eens mijn handleiding aan het lezen, en ga toch wat meer mijn oliepeil controleren.
                Tot een verbruik van 1,5l olie per 100km lijkt alles héél normaal.
                Dus een tip voor Jerred als hij meer verbruikt laat je hem best eens nakijken
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ben hier eens mijn handleiding aan het lezen, en ga toch wat meer mijn oliepeil controleren.
                  Tot een verbruik van 1,5l olie per 100km lijkt alles héél normaal.
                  Dus een tip voor Jerred als hij meer verbruikt laat je hem best eens nakijken
                  1.5l/100km..... no shit

dan geef je meer geld aan olie dan aan benzine

De mijne verstookte (voor z'n koprevisie weliswaar) dik 1 liter per 500 km..... dat vond ik er al ferm over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    1.5l/100km..... no shit

De mijne verstookte (voor z'n koprevisie weliswaar) dik 1 liter per 500 km..... dat vond ik er al ferm over.
                    Dat is gewoon om te kunnen zeggen dat een oliezuiper niets abnormaals is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      1.5l/100km..... no shit

ff naar de ring en onderweg 2x keer olie bijkappen

nuja het kan erger he matteo zit aan 8l/100km ofzo

Comment

• Die van mij verbruikt ongeveer een halve liter op 500km.
                        Vind dat héél goed meevallen in vergelijking met het geen ze beschrijven als normaal in het boekske.

Comment

Die van mij verbruikt ongeveer een halve liter op 500km.
                          Vind dat héél goed meevallen in vergelijking met het geen ze beschrijven als normaal in het boekske.
                          Heb je iets van een aanduiding moest het oliepeil toch te laag zijn?

En dan bedoel ik niet het lampje van de oliedruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Kan je zien aan de oliestok of als de motor vastloopt

Comment

• halve liter per 500 km

en is dat geen typfout in dat boekje? De meeste constructeurs schrijven tot 1.5l per 1000km voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Vette velgen eigenlijk.

Iemand een idee welke fabrikant en type?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                  ff naar de ring en onderweg 2x keer olie bijkappen

nuja het kan erger he matteo zit aan 8l/100km ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Ja, lampje van olieniveau.

Oliedruk heeft geen lampje, enkel wijzertje.

Comment

• geen melding bij te lage oliedruk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        geen melding bij te lage oliedruk?

Ja dan gaat het wijzertje naar beneden.

Als je dat niet ziet, het staat recht voor je neus.

En om oliedruk te laag te hebben bij zo'n benz moet je al veel forceren. Dan mag je oliepomp kapotgevlogen zijn denk ik. Olieniveau te laag komt veel vaker voor hé.

Minimale oliedruk enkel bepaald als 3bar op 3000 rpm (toch bij de diesels). Daar zit je bijna altijd wel boven. Of je blok moet écht kloterot zijn vanbinnen.

Comment

• Verdammt wat mis ik dat tellerpartij'tje voor m'n neus.

Comment

Working...
                                          X