Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 190 E 2.0 uit berlijn 1987

    open dakje, nog stroef, nog iets aan doen en ideaal
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 28/01/2009, 18:10.

    Comment


    • 190 E 2.0 uit berlijn 1987

      de weersomstandigheden begin deze maand maakten het rap duidelijk
      Bijgevoegde Bestanden

      Comment


      • 190 E 2.0 uit berlijn 1987

        dat ware al wa foto's he, kreeg ze er nie allemaal tegelijk in één reply
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 28/01/2009, 18:07.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door daboytommmy Bekijk Berichten
          Hallo allemaal,ik ben bezig met een 190E 2,3 16v klaar te maken voor 't circuit.
          Ik heb een evo differentieel liggen met olie pomp,daar kun je zelf aantal % sper mee instellen.
          Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het korten maken van de overbrenging?
          Ik heb weleens ergens gehoord,dat je het diff van een 190D kan gebruiken voor een kortere overbrenging.
          Alle reacties welkom.
          Waarom niet een diff nemen van een 2.3-16 zonder kat? Da's het kortste van de 16-klepper serie, en je kan de sperwerking zelf bijstellen dmv plaatjes.... bij een diff dat er 200.000k km heeft opzitten is die sperwerking sowieso al grotendeels weg

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
            een focus 1.8 16V of astra G 1.8 ecotec zuipt al evenveel dan, wel gek.
            de ene lpg installateur is de andere niet blijkbaar,
            ene zei da mn verbruik normaal 9 liter is, en mn lpg verbruik stijgt naar
            10-11 liter. nu heb ik een mail aangehad van een andere installateur:

            dus ik weet waar te gaan.

            Voor uw MERCEDES 190 E adviseren wij het Bigas EVO 2003 -systeem. Dit systeem is het meest geschikte systeem op de markt voor deze wagen. Het verschil tussen het rijden op LPG en het rijden op benzine is nauwelijks waarneembaar (~ verbruik, prestaties, onderhoud).


            Gedetailleerde informatie over het Bigas Evo 2003- systeem vindt u op onze website: www.lpg-installatie.com onder de link “LPG-installaties”.


            Op dit ogenblik kunt u genieten van zeer voordelige saloncondities

            • Zeer voordelige inbouwprijs, van slechts 1250euro, inclusief 21% B.T.W. Inbegrepen is een cilindrische tank naar keuze met een inhoud tot 100 liter. Voor een ringtank in de plaats van het reservewiel is er een extra van 121euro, inclusief 21% B.T.W.
            • Gratis “Car Tyre Repair” (ter vervanging van uw reservewiel)
            • Gratis set vulnippels voor gans Europa
            • Gratis 150 liter LPG (waardebon primagas )
            • Gratis vervangwagen
            Meer info en voorwaarden over de lentecondities vindt u op onze website: www.lpg-installatie.com


            Er is twee jaar garantie op werkuren en wisselstukken. De inbouw duurt 2 werkdagen.


            De betaling kan gebeuren cash of met een bankcheque,


            Aarzel niet mij te contacteren voor meer gedetailleerde informatie op het telefoonnummer 011 48 17 52 of via email lpg.vandendyck@skynet.be
            Steeds tot uw dienst.


            Met vriendelijke groeten


            Dominique Vandendyck
            ***************************
            LPG Techniek Vandendyck Dominique
            Alfajetlaan 2212 – 3800 Sint-Truiden
            Tel. +32 (0)11 48 17 52 – Fax +32 (0)11 48 17 52
            Da's goedkoop

            ik ga ook een 190E kopen en er LPG inpleuren denk ik.... damn

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              knap!


              die stoelen



              zalig uitgerust karretje wel.... ik wil

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                Da's goedkoop

                ik ga ook een 190E kopen en er LPG inpleuren denk ik.... damn
                is normale prijs. Systeem is blijkbaar maar ne verdamper. Zou toch voor LPI gaan als ge geen vermogensverlies wilt.
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                Comment


                • Comment


                  • Comment


                    • Comment


                      • De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

                        Comment


                        • prijs is er wel ver over.

                          Comment


                          • Idd maar ze zijn wel zeldzaam en relatief gewild. (zeker in duitsland)


                            Droomcombo, die motor in een 190.
                            Ideaal als daily.

                            Comment


                            • 2.5 turbo

                              die zal wel rond de 1300 euro tax zitte, export
                              me een andere steek je rap 1000 euro op zak
                              ieder jaar, een 2.5 D 90pk kost ook al 700 euro
                              vind ik ook reeds een afvaller dus, enkel daarom al

                              zo graag rij ik er zelfs nie mee
                              Last edited by ; 29/01/2009, 16:39.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                                zal wel rond de 1000 euro tax zitte ieder jaar
                                baneet!

                                net boven de 500 geloof ik, voor een 2.5.

                                Comment


                                • 2.5 turbo

                                  ik wed erom, 250 D 90pk, al 30.000 balle ieder jaar
                                  mn grootvader heef ze jaren afgedokt en hem nu
                                  daarvoor ook buitegedaan, en E 200 gekocht

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                                    ik wed erom, 250 D 90pk, al 30.000 balle ieder jaar
                                    mn grootvader heef ze jaren afgedokt en hem nu
                                    daarvoor ook buitegedaan, en E 200 gekocht
                                    Nee hoor.

                                    Vorig jaar is de jaarlijkse tax van diesel en benzine motoren gelijkgetrokken. Diesels kosten nu evenveel als benzines.

                                    Wij betalen voor de 300TD ook iets van een 750-800 euro dacht ik.

                                    Comment


                                    • Ik betaalde slechts 497euro voor mijn 124 250d. Sinds 1 januari 2008 is de bijkomende dieseltaks afgeschaft. (er kan wel een miniem verschil van enkele euro's zitten al naar gelang waar je woont, er komen nog opdeciemen ofzo bij)

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                                        ik wed erom, 250 D 90pk, al 30.000 balle ieder jaar
                                        mn grootvader heef ze jaren afgedokt en hem nu
                                        daarvoor ook buitegedaan, en E 200 gekocht
                                        Zalig verhaaltje.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
                                          die zal wel rond de 1300 euro tax zitte, export
                                          me een andere steek je rap 1000 euro op zak
                                          ieder jaar, een 2.5 D 90pk kost ook al 700 euro
                                          vind ik ook reeds een afvaller dus, enkel daarom al

                                          zo graag rij ik er zelfs nie mee

                                          Of het nu een 2.5 atmo is, of een 2.5 turbo, jaarlijkse taks is afhankelijk van de cilinderinhoud, niet het vermogen, en dus daarom hetzelfde.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X