Toen ik daar was, vond ik trouwens niet dat die wagen er perfect bijstond. Het kan natuurlijk ook de bedoeling geweest zijn dat ze hem niet perfect gezet hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Standaard 136pk.
14 pk en waarschijnlijk 6000 euri of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten14 pk en waarschijnlijk 6000 euri of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenToen ik daar was, vond ik trouwens niet dat die wagen er perfect bijstond. Het kan natuurlijk ook de bedoeling geweest zijn dat ze hem niet perfect gezet hebben.
Nee inderdaad hij staat er niet absoluut MINT bij. Maar dat is ook niet de bedoeling. De auto heeft dan ook al wat kilometers. (ik dacht begin de 100k?)
Zo'n karren staan er nog daar hé, met wat kilometers en geen mint condition. Gelukkig maar.
Er staat ook zo'n facelift S124 E200T ofzoiets dacht ik, met ook een hoop kms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten14 pk en waarschijnlijk 6000 euri of zo
Vanaf de facelift is de Stufe I 160pk geworden voor de 2.3 dacht ik.
Dat is al mooi vind ik.
Comment
-
Nu het eens over de verschillen tussen de benzinevarianten ging, dacht ik even Youtube te raadplegen voor fun!
190E 1.8
+ YouTube Video
Wel automaat.
Met 4-bak handgeschakeld:
+ YouTube Video
Comment
-
-
Fuck van de 2.3-8V vind je bijna niets...
Dan maar hogere snelheden vergelijk:
1.8:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
2.0:
+ YouTube Video
2.3 5-bak:
+ YouTube Video
haha 190 eigenaars hebben allemaal crappy camera's ofzo?
Wss omdat het allemaal sjaloekies zijn.
Comment
-
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
1) koppeling smoren, u zei?
2) waarom ontkoppelen die altijd als ze stoppen met accelereren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten2) waarom ontkoppelen die altijd als ze stoppen met accelereren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendie youtube-filmpjes.... ik snap ze nooit
1) koppeling smoren, u zei?
2) waarom ontkoppelen die altijd als ze stoppen met accelereren?
ma ECHT hé
hatelijkheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje moet zelf eens al rijdend een tellerfilmpje maken, veel kans dat je het ook doet bij het stoppen met filmen
Why??
Comment
Comment