Die laatste is met einzeldrossel. Die kerel had die motor ook eerst in een zilveren 16v steken en kon daarmee de ringtaxi makkelijk volgen. Echt zalig geluid en hij kan ook goed driften.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
+ YouTube Video
Dat geluid
Wel wat overdreven die bodykit, en die velgen vind ik eigenlijk niet zo leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenslecht nieuws voor ons ...
in duitsland krijg je 2500 euro van de staat als je een "oude en dus vervuilende" wagen van meer dan 9j laat slopen (maw alle 190'ers).. staat een artikel over in Auto Bild van deze week
Is er geen manier om iets te doen? Er gaan zoveel mooie oude auto's verdwijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeb het ook gehoord
Is er geen manier om iets te doen? Er gaan zoveel mooie oude auto's verdwijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenHoe meer er verdwijner hoe unieker hij wordt hé
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKoop er dan een leuke hé stradge.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMss al eens gepasseerd, maar zalig beeldmateriaal :
http://www.mb190.de/nuerburgring_198...pageteaser_pi1[backId]=31
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtennog een goude oude
Jammer dat hij niet meer 16v kan rijden, Ayrton
die start van de 16v op 4:31, dat typisch gekletter
elke keer opnieuw denk je dat die motor uiteen rammelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDamn die 16v stukken kosten geld;
- achterste uitlaatpot: 432.91€
- voorste uitlaatbuis zonder kat: 518,11€
voor wat ijzer
Die van mij was ook aan vervanging toe, maar het is ook gegaan met gewoon wat oplap werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkun je ze niet rechstreekd bij behr bestellen, waar benz ze mss ook van betrekt ?
Behr zijn toch radiatoren?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWerkten die toen niet meer met Eberspacher?
Behr zijn toch radiatoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik dacht dat het behr was, het leek me alleszins een korter, krachtiger woord dan eberspacher
Comment
Comment