dan zal het dat wel zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dat zit als gegoten
ben ff een sony gt4144u gaan halen, lijkt wel of ze ervoor gemaakt zijn.
je hebt ze zelfs met zeer passende wit zwarte momochrome schermpjes, deze vond ik iets frisser zo, ("dual led display") de radio zelf ziet er hetzelfde uit. iemand die interesse heeft, photo hall, 99 euro, laatste stuks (2007 model) zonder quickbrowser, maar je moet al een forse usb stick hebben daarvoor. bovendien is de bediening zo al prima, en je hebt een zapper erbij.ik heb wel ff geklungeld, ik probeerde eerst heel het middenstuk eruit te nemen om de oude radio te verwijderen. muf geklungel voor niks, gewoon asbak eronderuit en de oude radio schoof er ook zo uit. enkel nog geklungel met de draden aan te sluiten... had zelfs ff kortsluiting, en nu heb ik geen voeding meer, (ik zit te klungelen met 1 zwarte draad met gele streep, (massa neem ik aan) 2 bruine, 1 rode, en 1 blauw groene. voor zover ik weet heb ik er 1 nodig van 2 bruine of de ene rode en de zwarte massa, voor mn voeding al). nochtans heb ik de zekeringen terug vervangen, een 3 tal om zeep.
fototje:Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOké, fingers crossed want hier komt miss. een 190 in huis
We gaan wss. 1 van de komende dagen zien en nu zoek ik een overzicht van waar ik zeker op moet letten bij het inspecteren.
Iemand wat sites waar ik zulke lijstjes kan vinden?
Alvast bedankt!
Comment
-
-
goedkope 2.5-16 voor project op stukken (jerred)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Een koffer van een "gewone" 16v kan ik niks mee doen die gaten zijn wss anders. En een dashbord en deurpannelen kan ik dan goedkoper van een gewone 190 halen...
Kan die natuurlijk wel strippen voor stukken en die dan als circuitbak gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkun je ze niet rechstreekd bij behr bestellen, waar benz ze mss ook van betrekt ?Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWerkten die toen niet meer met Eberspacher?
Behr zijn toch radiatoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDamn die 16v stukken kosten geld;
- achterste uitlaatpot: 432.91€
- voorste uitlaatbuis zonder kat: 518,11€
voor wat ijzer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenuhm....steek er eens van de eerste keer wat deftig onder? Supersprint ofzo. Wel de originele sierstukjes aanzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Reden allemaal mee in de DTM zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmoet je die test hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjup!
en ze werden getest door de piloten van die karren indertijd
schumi, hahne, niedzwiedz, en biela.
Zet daar de URQ bij en is een aardige droomgarage
Comment
-
Comment