Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenin de huidige mercedes enthousiast gaat het trouwens over de EVO II
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenHeerlijk!
Zet daar de URQ bij en is een aardige droomgarage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenCheck die BMW ivm de rest, gewoon perfectie door de bocht.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende passagier in de EVO II zet zich al schrap voor een koprolOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie gaat nu ook wel erg hard hangen he
Is dat normaal?
jerred, houd al maar wat centjes over voor een Bilstein PSS9 of regelbar Koni ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenje bedoelt 'vervang die V8 door een urq'.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenje bedoelt 'vervang die V8 door een urq'.....
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen die Opel Omega door een Lotus Omega....
Samengevat:
- vervang V8 door URQ
- vervang opel door lotus
- zet nog een delta integrale erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendie gaat toch strak door de bocht?
jerred, houd al maar wat centjes over voor een Bilstein PSS9 of regelbar Koni ofzo
Staat wss op hoogste stand of die hydrolica is naar de zak.
Zolang die ophanging werkt blijft ze eronder...
Zeg me liever welke uitlaat ik moet kopen!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenStaat wss op hoogste stand of die hydrolica is naar de zak.
Zolang die ophanging werkt blijft ze eronder...
Zeg me liever welke uitlaat ik moet kopen!
informeer eens, stuur eens een mail naar één of andere tjoener?
En ik denk niet dat die hydraulica naar de zak is. Ik heb nog al foto's gezien van een EVOII in de bocht... die soepelheid hoort bij het onderstel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Oettinger vergroot natuurlijk de slag waardoor je een pak meer koppel krijgt, maar om met een atmosferisch vierpittertje 2 seconden van de sprint van 0 tot 100 er af te knijpen..... ik denk dat je dan meer nodig hebt.
Ter vergelijk: een 190E DTM met ruim 300pk en een paar honderd kilo gestript gaat in ca. 6sec naar de 100. Die heeft wel een top van 300 à 310, dus misschien dat mits enige diff-aanpassingen zo'n DTM ook nog een pakje beter doet bij de acceleratie.
Comment
-
Deze al gezien? Knappe 2.3-16 in originele toestand voor minder dan 3000euro, zullen wel veel kosten aan zijn zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze al gezien? Knappe 2.3-16 in originele toestand voor minder dan 3000euro, zullen wel veel kosten aan zijn zeker
http://www.2dehands.be/mercedes-190-...mercedes%20190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze al gezien? Knappe 2.3-16 in originele toestand voor minder dan 3000euro, zullen wel veel kosten aan zijn zeker
http://www.2dehands.be/mercedes-190-...mercedes%20190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendoe je het er om?
Komaan is er dan niemand die 300.000 te veel vindt
Of ben ik raar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNee, ik ben zo
Komaan is er dan niemand die 300.000 te veel vindt
Of ben ik raar?
Comment
Comment