proficiat!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heb er ook een gekocht
Zwarte 190E 2.0 uit 1990 met ongeveer 180.000km. Schuifdak en 5-bak. Heb er even mee gereden en het geeft toch een speciaal gevoel, en die ster voor je neus
Normaal gezien heb ik hem zondag, dan kuis ik hem eens heel goed op (hier en daar kleine krassen, ik hoop ze er nog uit te kunnen waxen/simoniseren en ook het lichtgrijze interieur is redelijk vuil). Is van een overleden oudere man, onderhouden bij een garage die vooral Mercedes doet, het zag en voelde allemaal erg netjes aan. Ik hoop er geluk en plezier mee te hebben
Foto's van de uwe Fernand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenproficiat maal 2 dan
mooi zo, ga je plezier van hebben!
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenschitterend
goeie keuze gemaakt stretch (en nu kan ik eindelijk eens een gezicht op u plakken na u vandaag te hebben gezien)
foto's?
en hoe voelde het om voor de eerste keer eens in een 190E te zitten en te rijden?
Ik kende u gezicht al maar het was toch eens plezant om het eens irl te aanschouwen
Ik zal eens zien of er nog foto's van de advertentie zijn
Het voelde goed, interieur komt anders over dan op foto's, compacter en luchtiger ofzo en dat "fasten belts" lampje in het plafond is cool
Heel licht stuur, heel gevoelig gaspedaal en schakelen was wat raar (ik vond de 2e versnelling niet goed en koppeling was ook ff wennen), voelt vrij lichtvoetig aan en motortje heeft genoeg pit en geen slecht geluid. Ook gewoon de manier waarop je erin zit is geweldig, met die ster voor je
Ik zoek nu 15" 15 loch velgen met band, als er iemand er weet te koop staan, laat ff iets weten aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeb er ook een gekocht
Zwarte 190E 2.0 uit 1990 met ongeveer 180.000km. Schuifdak en 5-bak. Heb er even mee gereden en het geeft toch een speciaal gevoel, en die ster voor je neus
Normaal gezien heb ik hem zondag, dan kuis ik hem eens heel goed op (hier en daar kleine krassen, ik hoop ze er nog uit te kunnen waxen/simoniseren en ook het lichtgrijze interieur is redelijk vuil). Is van een overleden oudere man, onderhouden bij een garage die vooral Mercedes doet, het zag en voelde allemaal erg netjes aan. Ik hoop er geluk en plezier mee te hebben
Zalig, waar blijven die foto's
Comment
-
190 E AUSTRALIA
Interior cloth grey
Paint 199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
411mechanical and hydraulic sliding roof (с 01.10.1965 по 31.10.1993)
428manual five-speed transmission (с 01.01.1970)
466central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
591heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
620emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHoe vet.
Congrats Fernand!
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenProficiat ! met injectie of carb? Ben benieuwd naar de pics.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenproficiat!
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtengoed zo fernandinho!
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeb er ook een gekocht
Foto's komen wanneer ik eind deze week wat tijd vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBedankt aan allen en proficiat aan Stradge
Foto's komen wanneer ik eind deze week wat tijd vind.
Leuk dat er nog wat jonge gasten zijn met een 190, in deze contreien heeft hij nogal een fout imago en lachen ze er een beetje mee
"makkakenbak" en "bompakar"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWas de 2.0 in 1988 niet sowieso injectie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenah, toch die kar geworden?
wel heerlijk basic
Bwa ik vind het wel sympa zo basic, heeft eigelijk alles wat ik wil: open dak en 5-bak. Leder of elektrische ruiten heb ik niet nodig, lekker zwengelen
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenProficiat Stradge, 't werd eens tijd
Ik ben blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNet hetzelfde hier.
Uit welk jaar is de jouwe?
Hij is uit 1990, mijn geboortejaar
Heb je ermee gereden? Had je niet veel gewenning nodig met koppeling en gaspedaal? Ik vond die echt supergevoelig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZalig stretsj!!!
Vraagt om BENZ meeting
Ik kom!
Comment
Comment