Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vond het best mee vallen.
    Ik kan het wel nog niet goed vergelijken aangezien ik nog niet veel wagens heb gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Ik vond het best mee vallen.
      Ik kan het wel nog niet goed vergelijken aangezien ik nog niet veel wagens heb gereden.
      Mja ik wissel redelijk veel van wagen (diesel-naft) maar ik vertrok altijd tegen 3000 toeren en vond de 2e moeilijk, zal wel gewenning zijn denk/hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Heb je ermee gereden? Had je niet veel gewenning nodig met koppeling en gaspedaal? Ik vond die echt supergevoelig.
        benz = autobak

...of concentreren, hun pont en cardans hebben veel inertie

Comment

• proficiat

ik ben blij

nou nog leren genieten, want het is geen zomaar een auto, tis een benz, ge moet daar inkomen, duurt ff

Comment

• mag st christoffel blijven hangen ?

Comment

• wie weet, maken we hier op het forum er ooit eens eentje met een kapotte koppeling

Comment

Bekleding van de achterste deur links was wel wat losgekomen

WWaaaaah!!! Dikke proficiat!
                Ziet er net hetzelfde uit als onze OPA ! (190D) En ze zijn van hetzelfde bouwjaar!
                Van ons was die bekleding ook vies in het begin. Maar heb dan keer toestel gehuurd, en heb ze terug in nieuwstaat gekregen (intss ook al 4 jaar terug). Komende zomer ga ik het nog eens doen!

Comment

• Proficiat stradge en Fernand!

@ stradge: ga je nu die koplampsproeiers naplaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    proficiat

ik ben blij

nou nog leren genieten, want het is geen zomaar een auto, tis een benz, ge moet daar inkomen, duurt ff
                    Ik ben ook blij
                    Genieten zal wel lukken hoor

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    mag st christoffel blijven hangen ?
                    Wie is dat? Staat die op een van die dingen bij de pook? Maria stond er ook bij toen ik ging kijken maar die gaat de verkoopster bijhouden.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    wie weet, maken we hier op het forum er ooit eens eentje met een kapotte koppeling
                    Laat ons hopen van niet! Ik heb ze getest, in 4e gezet, gas los en hij viel stil dan ist ok zeker? Zal wel gewoon wennen zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                    WWaaaaah!!! Dikke proficiat!
                    Ziet er net hetzelfde uit als onze OPA ! (190D) En ze zijn van hetzelfde bouwjaar!
                    Van ons was die bekleding ook vies in het begin. Maar heb dan keer toestel gehuurd, en heb ze terug in nieuwstaat gekregen (intss ook al 4 jaar terug). Komende zomer ga ik het nog eens doen!
                    Merci
                    Idd, trekt precies hard op Opa, heeft die ook deze binnenbekleding? Inderdaad vuil, ook de lichtere panelen
                    Wat voor toestel was dat? Ik wil hem helemaal proper krijgen, waarschijnlijk ook simoniseren, want veel krasjes.

Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                    Proficiat stradge en Fernand!

@ stradge: ga je nu die koplampsproeiers naplaatsen?
                    Merci
                    Waarschijnlijk niet, maar als ik ze tegen kom misschien wel, ik blijf dat zo vet vinden

Hij trok precies wel wat naar rechts als ik het stuur loste (niet heel hard, maar wel licht voelbaar kan ook baan geweest zijn), wat kan dat zijn? Uitlijning/banden? Heeft wel een 3 maanden ongeveer stilgestaan, misschien bandendruk niet OK?

Ik kan niet wachten tot ik hem heb.

Comment

• Proficiat aan de 2 nieuwe 190'ers.

Stradge, flikker die radio daar eens uit
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Proficiat aan de 2 nieuwe 190'ers.

Stradge, flikker die radio daar eens uit
                        Thanks
                        Ja radio vliegt er waarschijnlijk uit, en er komt een...Sony met AUX in (zo goed als nieuw, stak 3 maanden in m'n Saab en is gewoon sober zwart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          mag st christoffel blijven hangen ?
                          Ik vrees er een beetje voor

Wat een mooie 190! Proficiat
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Thanks
                            Ja radio vliegt er waarschijnlijk uit, en er komt een...Sony met AUX in (zo goed als nieuw, stak 3 maanden in m'n Saab en is gewoon sober zwart)
                            *zoekt foto's*

Jup, al een heel pak beter. Al zou ik er een Becker inzetten

Hoe moeilijk is het trouwens om in de middenconsole de originele radio te laten steken (voor het retro-cockpitgevoel) en dan een andere head-unit in te bouwen in het handschoenkastje (en die speelt dan wel op de boxen)? Zie dat af en toe op Kevers en ander oldtimergedoe.
                            Ik kan dus echt niet tegen oude karren met een nieuwe radio met 15 flikerende lampjes in 3 kleuren.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik ben ook blij
                              Genieten zal wel lukken hoor

Wie is dat? Staat die op een van die dingen bij de pook? Maria stond er ook bij toen ik ging kijken maar die gaat de verkoopster bijhouden.

Laat ons hopen van niet! Ik heb ze getest, in 4e gezet, gas los en hij viel stil dan ist ok zeker? Zal wel gewoon wennen zijn.

Merci
                              Idd, trekt precies hard op Opa, heeft die ook deze binnenbekleding? Inderdaad vuil, ook de lichtere panelen
                              Wat voor toestel was dat? Ik wil hem helemaal proper krijgen, waarschijnlijk ook simoniseren, want veel krasjes.

Merci
                              Waarschijnlijk niet, maar als ik ze tegen kom misschien wel, ik blijf dat zo vet vinden

Hij trok precies wel wat naar rechts als ik het stuur loste (niet heel hard, maar wel licht voelbaar kan ook baan geweest zijn), wat kan dat zijn? Uitlijning/banden? Heeft wel een 3 maanden ongeveer stilgestaan, misschien bandendruk niet OK?

Ik kan niet wachten tot ik hem heb.
                              Jaja, ook die binnenbekleding!
                              Is een toestel van Motip. Lijkt wat op een stofzuiger, maar je moet er water en reinigingsproduct in doen. Koste ongeveer 30 euro in totaal.
                              Toen we hem net hadden, had hij ook zo'n wieldeksels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                Jaja, ook die binnenbekleding!
                                Is een toestel van Motip. Lijkt wat op een stofzuiger, maar je moet er water en reinigingsproduct in doen. Koste ongeveer 30 euro in totaal.
                                Toen we hem net hadden, had hij ook zo'n wieldeksels.
                                Oke thanks
                                Nog een goed adres waar zo'n dingen te huren zijn? Wieldeksels zijn er wat over, ik hoop zo snel mogelijk 15" 15 loch er onder te kunnen zetten, maar die zijn precies moeilijk te vinden

Comment

• dik stradge, way to go

Comment

• Oja, mijne heeft geen radio, zelfs geen uitsparing in het dashboard.
                                    Wat zou het kosten om dat na te plaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Oja, mijne heeft geen radio, zelfs geen uitsparing in het dashboard.
                                      Wat zou het kosten om dat na te plaatsen?
                                      Geen uitsparing? dat heb ik nog nooit gezien, toon eens wat foto's?

Zeker dat er gewoon geen afdekplaatje in zit? Hopelijk liggen de draden voor de radio er wel, anders is er wel wat werk.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ... eines Diesel-Fahrers:
                                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                      W201 BENZIN

Comment

Oke thanks
                                        Nog een goed adres waar zo'n dingen te huren zijn? Wieldeksels zijn er wat over, ik hoop zo snel mogelijk 15" 15 loch er onder te kunnen zetten, maar die zijn precies moeilijk te vinden
                                        http://cgi.ebay.de/5-Originalalufelgen-Mercedes-Kanal-Gullydeckel_W0QQitemZ290298488787QQcmdZViewItemQQp tZAuto_Felgen?hash=item290298488787&_trksid=p3286. c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|2 40%3A1318

Comment

Oke thanks
                                          http://cgi.ebay.de/5-Originalalufelgen-Mercedes-Kanal-Gullydeckel_W0QQitemZ290298488787QQcmdZViewItemQQp tZAuto_Felgen?hash=item290298488787&_trksid=p3286. c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|2 40%3A1318

Comment

Working...
                                          X