Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vond het best mee vallen.
Ik kan het wel nog niet goed vergelijken aangezien ik nog niet veel wagens heb gereden.
Mja ik wissel redelijk veel van wagen (diesel-naft) maar ik vertrok altijd tegen 3000 toeren en vond de 2e moeilijk, zal wel gewenning zijn denk/hoop ik.
Bekleding van de achterste deur links was wel wat losgekomen
WWaaaaah!!! Dikke proficiat!
Ziet er net hetzelfde uit als onze OPA ! (190D) En ze zijn van hetzelfde bouwjaar!
Van ons was die bekleding ook vies in het begin. Maar heb dan keer toestel gehuurd, en heb ze terug in nieuwstaat gekregen (intss ook al 4 jaar terug). Komende zomer ga ik het nog eens doen!
WWaaaaah!!! Dikke proficiat!
Ziet er net hetzelfde uit als onze OPA ! (190D) En ze zijn van hetzelfde bouwjaar!
Van ons was die bekleding ook vies in het begin. Maar heb dan keer toestel gehuurd, en heb ze terug in nieuwstaat gekregen (intss ook al 4 jaar terug). Komende zomer ga ik het nog eens doen!
Merci
Idd, trekt precies hard op Opa, heeft die ook deze binnenbekleding? Inderdaad vuil, ook de lichtere panelen
Wat voor toestel was dat? Ik wil hem helemaal proper krijgen, waarschijnlijk ook simoniseren, want veel krasjes.
@ stradge: ga je nu die koplampsproeiers naplaatsen?
Merci
Waarschijnlijk niet, maar als ik ze tegen kom misschien wel, ik blijf dat zo vet vinden
Hij trok precies wel wat naar rechts als ik het stuur loste (niet heel hard, maar wel licht voelbaar kan ook baan geweest zijn), wat kan dat zijn? Uitlijning/banden? Heeft wel een 3 maanden ongeveer stilgestaan, misschien bandendruk niet OK?
Thanks
Ja radio vliegt er waarschijnlijk uit, en er komt een...Sony met AUX in (zo goed als nieuw, stak 3 maanden in m'n Saab en is gewoon sober zwart)
Thanks
Ja radio vliegt er waarschijnlijk uit, en er komt een...Sony met AUX in (zo goed als nieuw, stak 3 maanden in m'n Saab en is gewoon sober zwart)
*zoekt foto's*
Jup, al een heel pak beter. Al zou ik er een Becker inzetten
Hoe moeilijk is het trouwens om in de middenconsole de originele radio te laten steken (voor het retro-cockpitgevoel) en dan een andere head-unit in te bouwen in het handschoenkastje (en die speelt dan wel op de boxen)? Zie dat af en toe op Kevers en ander oldtimergedoe.
Ik kan dus echt niet tegen oude karren met een nieuwe radio met 15 flikerende lampjes in 3 kleuren.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Wie is dat? Staat die op een van die dingen bij de pook? Maria stond er ook bij toen ik ging kijken maar die gaat de verkoopster bijhouden.
Laat ons hopen van niet! Ik heb ze getest, in 4e gezet, gas los en hij viel stil dan ist ok zeker? Zal wel gewoon wennen zijn.
Merci
Idd, trekt precies hard op Opa, heeft die ook deze binnenbekleding? Inderdaad vuil, ook de lichtere panelen
Wat voor toestel was dat? Ik wil hem helemaal proper krijgen, waarschijnlijk ook simoniseren, want veel krasjes.
Merci
Waarschijnlijk niet, maar als ik ze tegen kom misschien wel, ik blijf dat zo vet vinden
Hij trok precies wel wat naar rechts als ik het stuur loste (niet heel hard, maar wel licht voelbaar kan ook baan geweest zijn), wat kan dat zijn? Uitlijning/banden? Heeft wel een 3 maanden ongeveer stilgestaan, misschien bandendruk niet OK?
Ik kan niet wachten tot ik hem heb.
Jaja, ook die binnenbekleding!
Is een toestel van Motip. Lijkt wat op een stofzuiger, maar je moet er water en reinigingsproduct in doen. Koste ongeveer 30 euro in totaal.
Toen we hem net hadden, had hij ook zo'n wieldeksels.
Jaja, ook die binnenbekleding!
Is een toestel van Motip. Lijkt wat op een stofzuiger, maar je moet er water en reinigingsproduct in doen. Koste ongeveer 30 euro in totaal.
Toen we hem net hadden, had hij ook zo'n wieldeksels.
Oke thanks
Nog een goed adres waar zo'n dingen te huren zijn? Wieldeksels zijn er wat over, ik hoop zo snel mogelijk 15" 15 loch er onder te kunnen zetten, maar die zijn precies moeilijk te vinden
Oke thanks
Nog een goed adres waar zo'n dingen te huren zijn? Wieldeksels zijn er wat over, ik hoop zo snel mogelijk 15" 15 loch er onder te kunnen zetten, maar die zijn precies moeilijk te vinden
Oke thanks
Comment