Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    bodem heb ik hier en daar wat roest gezien niet overal, maar toch....

ik zag echter niet direct roest rond de krikpunten, evenmin rond de ophanging. En ook niet door-rot, wel veel vliegroest.

Ik zeg je, ik heb dat ding enkel in het donker gezien en weet er voor het moment nog maar veel te weinig van om het woord 'interesse' te gebruiken. Eerst volgende week nog eens gaan bekijken, en dan bepalen of dit iets interessants is of niet.
    Idd, en bij licht gaan kijken best. Aangezien hij roest heeft aan de puntjes van de achterruit, is er waarschijnlijk water in de koffer bij regen. Dus zeker die bakken links en rechts van de koffer checken aan de onderzijde, dat rot dan goed.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      Idd, en bij licht gaan kijken best. Aangezien hij roest heeft aan de puntjes van de achterruit, is er waarschijnlijk water in de koffer bij regen. Dus zeker die bakken links en rechts van de koffer checken aan de onderzijde, dat rot dan goed.
      heb alleszins in de koffer gekeken, en was droog in de zijdelingse bakjes....

onderin doe ik als ik meer licht heb.

Comment

je kan er nie voor sukkelen denk ik

als het niets is verpats ik die kofferklep aan jerred, die zoekt er nog eentje!
        Moest je hem niet kopen,

Koffer goed? Linkervoordeur goed? Nog een niet uitgesneden achtertussenschot?

Zoja veel interesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
          Moest je hem niet kopen,

Koffer goed? Linkervoordeur goed? Nog een niet uitgesneden achtertussenschot?

Zoja veel interesse
          die dingen leken me redelijk oké

ie heeft wel dezelfde tjoening achterlichten als jouw evo.....

Comment

die dingen leken me redelijk oké

ie heeft wel dezelfde tjoening achterlichten als jouw evo.....
            tja maakt ni uit lichten zijn niet zo duur he gewoon goeie dingen eraf halen mijn slechte dingen erop, diff vastlassen en als driftcar gebruiken

Comment

• edit: lukt niet

Comment

• Hoe snel roest een 190??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Hoe snel roest een 190??
                  Oei, heb je er van? Nog content van?

Comment

• Zeer zeker content en voorlopig *fingers crossed* nog geen roest.
                    Hij stond dan ook steeds binnen in Italië.
                    Ik vraag het me gewoon af omdat ie vanaf nu altijd buiten zal staan.

Comment

• Als hij er nu nog geen heeft hoef je je geen zorgen te maken.
                      Normaalgezien ga je er geen 20 jaar meer mee rijden dus zelfs als hij begint te roesten is dat geen probleem.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Zeer zeker content en voorlopig *fingers crossed* nog geen roest.
                        Hij stond dan ook steeds binnen in Italië.
                        Ik vraag het me gewoon af omdat ie vanaf nu altijd buiten zal staan.
                        Ah oke dan
                        Ik kan niet wachten tot ik de mijne heb
                        Morgen = fotodag he

Comment

• Ik zal er proberen aan te denken.
                          Hij staat wel vuil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                            Als hij er nu nog geen heeft hoef je je geen zorgen te maken.
                            Normaalgezien ga je er geen 20 jaar meer mee rijden dus zelfs als hij begint te roesten is dat geen probleem.
                            OK, merci.

Comment

Ik zal er proberen aan te denken.
                              Hij staat wel vuil.
                              Tututut beloofd is beloofd
                              Vuil = vet

Comment

• Weet er iemand of je "411mechanical and hydraulic sliding roof" ook op kantelstand kunt zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                  tja maakt ni uit lichten zijn niet zo duur he gewoon goeie dingen eraf halen mijn slechte dingen erop, diff vastlassen en als driftcar gebruiken
                                  aan dat laatste had ik sowieso al zitten denken

Comment

• Leuke ketel fiddy. Moet wel lekker klinken wss....

Had daar toch gewoon startkabels aangehangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      Leuke ketel fiddy. Moet wel lekker klinken wss....

Had daar toch gewoon startkabels aangehangen.
                                      hadden we gekund..... maar die kar stond al enkele maanden stil. En ik had geen startkabels bij. En zo'n ding aan mijn 1.2'tje hangen lijkt me niet ideaal, weet niet of m'n alternator dat getrokken krijgt

maar geen stres, ding staat op nog geen 10km van m'n deur, en de vraag naar een 190E 2.3 lijkt me niet zo groot te zijn

Comment

• Komt goed beer.

Comment

• enkele foto's uit de glorie tijd
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X