Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, en bij licht gaan kijken best. Aangezien hij roest heeft aan de puntjes van de achterruit, is er waarschijnlijk water in de koffer bij regen. Dus zeker die bakken links en rechts van de koffer checken aan de onderzijde, dat rot dan goed.
onderin doe ik als ik meer licht heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenje kan er nie voor sukkelen denk ik
als het niets is verpats ik die kofferklep aan jerred, die zoekt er nog eentje!
Koffer goed? Linkervoordeur goed? Nog een niet uitgesneden achtertussenschot?
Zoja veel interesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMoest je hem niet kopen,
Koffer goed? Linkervoordeur goed? Nog een niet uitgesneden achtertussenschot?
Zoja veel interesse
ie heeft wel dezelfde tjoening achterlichten als jouw evo.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendie dingen leken me redelijk oké
ie heeft wel dezelfde tjoening achterlichten als jouw evo.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHoe snel roest een 190??
Comment
-
Als hij er nu nog geen heeft hoef je je geen zorgen te maken.
Normaalgezien ga je er geen 20 jaar meer mee rijden dus zelfs als hij begint te roesten is dat geen probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZeer zeker content en voorlopig *fingers crossed* nog geen roest.
Hij stond dan ook steeds binnen in Italië.
Ik vraag het me gewoon af omdat ie vanaf nu altijd buiten zal staan.
Ik kan niet wachten tot ik de mijne heb
Morgen = fotodag he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAls hij er nu nog geen heeft hoef je je geen zorgen te maken.
Normaalgezien ga je er geen 20 jaar meer mee rijden dus zelfs als hij begint te roesten is dat geen probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk zal er proberen aan te denken.
Hij staat wel vuil.
Vuil = vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichtentja maakt ni uit lichten zijn niet zo duur he gewoon goeie dingen eraf halen mijn slechte dingen erop, diff vastlassen en als driftcar gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenLeuke ketel fiddy. Moet wel lekker klinken wss....
Had daar toch gewoon startkabels aangehangen.
maar geen stres, ding staat op nog geen 10km van m'n deur, en de vraag naar een 190E 2.3 lijkt me niet zo groot te zijn
Comment
-
enkele foto's uit de glorie tijd
Comment
Comment