Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Boeren enzo voornamelijk, type 190-rijder
    Die kende ik nog niet
    Ok ik rij dus binnenkort met een

- "makakkenbak"
    - "bompamobiel"
    - "boerenbak"

nog iemand

Comment

• Laat ze maar schelden, hoe meer hoe leuker

We weten toch beter.
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Laat ze maar schelden, hoe meer hoe leuker

We weten toch beter.
        Idd, vind ik er net leuk aan, hopelijk kan ik er enkelen doen schrikken van m'n 190, het moet niet altijd een E30 zijn als je lol wil
        Maar het valt echt op hoe slecht het imago van een 190 is in deze contreien. Op school is hij al tot "makakkenbak" omgedoopt ("hangen er al gordijntjes in?"), m'n moeder vind hem wel leuk maar schrikt dat ik weer een "bompabak" wil. Raar eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Idd, vind ik er net leuk aan, hopelijk kan ik er enkelen doen schrikken van m'n 190, het moet niet altijd een E30 zijn als je lol wil
          Maar het valt echt op hoe slecht het imago van een 190 is in deze contreien. Op school is hij al tot "makakkenbak" omgedoopt ("hangen er al gordijntjes in?"), m'n moeder vind hem wel leuk maar schrikt dat ik weer een "bompabak" wil. Raar eigenlijk
          Dat was toen ik 18jaar was ook hoor. Tot mijn vrienden veel meereden, dan piepten ze wel anders en sommige wilden dan zelf ook één
          Die letzten Worte ...
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201 BENZIN

Comment

Dat was toen ik 18jaar was ook hoor. Tot mijn vrienden veel meereden, dan piepten ze wel anders en sommige wilden dan zelf ook één
            Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat zijn. Maar boeie, het belangrijkste is dat ik er graag mee rij.

Comment

• Ik vind zo'n zwarte grill stiekem nog wel vet

Comment

• Ik vind het ook juist leuk dat men vrienden e.d. em raar bekijken.

Comment

Ik vind zo'n zwarte grill stiekem nog wel vet
                  Best knap ja.

Comment

• 190E 2.6:

Die letzten Worte ...
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Dat is om de versnellingsbak op slot te doen.
                      Daarvoor moet je hem in achteruit zetten en dan kan je hem met dat slot vergrendelen.
                      Mooie 190!
                      Welke beveiligingen zijn er zo nog voor een 190? Want eigenlijk feitelijk zijn ze er snel weg mee

Comment

• Comment

Fiddy: meepakken voor 1000

Comment

• fijne motorisatie lijkt me.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Is het moeilijk kopsteunen op de achterbank na te plaatsen?

Comment

• je zult toch een andere zetelrug moeten steken

Comment

• Rug klikt er zo uit. Dus andere rug met steunen zoeken inderdaad.
                                        Ik zou mijn geld voor andere dingen sparen, aan een tweedehandswagen komt er altijd wel iets.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Is het moeilijk kopsteunen op de achterbank na te plaatsen?
                                          Het is niet nodig om een andere zetelrug te plaatsen.
                                          Je moet keer googlen naar Nederlands mercedes-forum. Daar vind je een handige pdf met foto's, stap voor stap, hoe je die hoofdsteuntjes erin kunt bouwen.
                                          Je moet de achterbank rug verwijderen, en dan moet je twee beugeltjes met popnagels vastzetten in gaatje die al voorzien zijn. De buisjes van de hoofdsteuntjes glijden daar in.
                                          Het enige dat je dan nog moet doen is de gaatjes op de juiste plaats prikken in je achterbank leuning en de zwarte afwerkingsringetjes erin stoppen.

Een set beugeltjes en ringetjes kosten zijn nog makkelijk te verkrijgen bij mercedes zelf. En kost ongeveer 30 euro. De kopsteuntjes zul je ergens op het internet moeten zoeken.

Comment

Working...
                                          X