Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

ik heb niets gekocht hoor

advertentie is er gewoon niet meer. Goeie zaak!

Zeg dat dan!
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Koelvloeistof niveau te laag.
      Das toch gewoon van je ruitenvloeistof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
        Het lichtje dat bij matteus (dus op de foto) brandt wel ja, dat daar links van niet.

Kijk je koelvloeistofpeil eens na Stradge...
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ok, thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ok, thanks
            Dat lichtje wou je dat duidelijk maken

Zeg antwoord je eens in je topic op mercedesforum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
              Dat lichtje wou je dat duidelijk maken

Zeg antwoord je eens in je topic op mercedesforum?
              Oeps ff uit het oog verloren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                Heb ter controle die van mij uitgezogen, en ja hoor tis de ruitenvloeistof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                  Heb ter controle die van mij uitgezogen, en ja hoor tis de ruitenvloeistof.
                  Ah toch? Eerste controlelampje LINKS van de snelheidsmeter hé? Juist bijgevuld dus dat zou geen probleem mogen zijn, enfin heb het niet meer zien oplichten, dus chill
                  Foto's lukken vanavond niet meer, heb het juiste kabeltje hier niet, met al die verschillende kabels

Comment

ik heb de verkoper daarstraks aan de lijn gehad, normaal ga ik dinsdagavond zien.

Maar, zoals gezegd, voor mij geen haast..... dat ding is volgens mij nog niet direct verkocht, en ik heb 'm ook niet nodig. Gewoon nog wat afwachten, en als het uiteindelijk niets wordt of er gaat iemand anders mee aan de haal, dan is het zo. Ik ga er niet van wakker liggen.

Als het wél iets wordt, nog voor croix graag
                    Croix zit vol.

Comment

• Die rode weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Ah toch? Eerste controlelampje LINKS van de snelheidsmeter hé? Juist bijgevuld dus dat zou geen probleem mogen zijn, enfin heb het niet meer zien oplichten, dus chill
                        Foto's lukken vanavond niet meer, heb het juiste kabeltje hier niet, met al die verschillende kabels
                        dat eerst lampke links van de snelheidsmeter (dat niet oplicht) is wel de koelvloeistof hé.
                        Dacht dat je het had over dat lampke dat oplichte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Croix zit vol.
                          vogezen dan. Da's nog goedkoper ook.

Comment

vogezen dan. Da's nog goedkoper ook.
                            Goed bezigggg

Hoe zit het nu?

Comment

• TomT wil niet mee

Comment

• TomT =/= goed bezig.

Comment

• Waar kan ik m'n 190 best laten uitlijnen? Het kan toch geen kwaad om na uitlijning nog even op de (langs de binnenkant enkel) versleten banden te rijden he? Of best ineens met de uitlijning nieuwe erop? Ik ga sewwes eens een ritje maken in de regen, ik hou m'n hart vast.

Comment

• bandencentrale!

Comment

• Ok, morgen eens gaan horen, vooraan rijdt hij precies ook vooral op de binnenkant van z'n bandjes
                                      Maar de slecht uitgesleten banden mogen nog even blijven zitten na uitlijning?

Comment

• Heb je daar geen foto van?

Die uitlijning laten controleren lijkt me zinvol als er ooit eens een accident mee gebeurt is om een geraakt wiel wat bij te laten regelen.

Maar als je banden allemaal versleten zijn dat heb je gewoon nieuwe banden nodig volgens mij, als hij nadien nog scheef zou trekken ofzo dan kan je een uitlijning laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Heb je daar geen foto van?

Die uitlijning laten controleren lijkt me zinvol als er ooit eens een accident mee gebeurt is om een geraakt wiel wat bij te laten regelen.

Maar als je banden allemaal versleten zijn dat heb je gewoon nieuwe banden nodig volgens mij, als hij nadien nog scheef zou trekken ofzo dan kan je een uitlijning laten doen.
                                          Ga de pics eens uploaden
                                          Het lijkt niet een wiel te zijn ofzo, beide achterbanden zijn vooral langs de binnenkant versleten, hetzelfde patroon, vanvoor is het minder, maar precies ook vooral de binnenkant. Dan zal het toch niet van een accident zijn? Uitlijning laten checken bij bandencentrale ook? Sja, het probleem is dat ik de schijven wil vervangen door 15" 15 lochs maar ik vind ze nog niet. Ik ga dan ook geen nieuwe banden kopen voor de schijven als ze er toch van onderuit moeten.

Comment

Working...
                                          X