Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKoelvloeistof niveau te laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenDas toch gewoon van je ruitenvloeistof?
Kijk je koelvloeistofpeil eens na Stradge...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOk, thanks
Zeg antwoord je eens in je topic op mercedesforum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDat lichtje wou je dat duidelijk maken
Zeg antwoord je eens in je topic op mercedesforum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenDas toch gewoon van je ruitenvloeistof?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenHeb ter controle die van mij uitgezogen, en ja hoor tis de ruitenvloeistof.
Foto's lukken vanavond niet meer, heb het juiste kabeltje hier niet, met al die verschillende kabels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik heb de verkoper daarstraks aan de lijn gehad, normaal ga ik dinsdagavond zien.
Maar, zoals gezegd, voor mij geen haast..... dat ding is volgens mij nog niet direct verkocht, en ik heb 'm ook niet nodig. Gewoon nog wat afwachten, en als het uiteindelijk niets wordt of er gaat iemand anders mee aan de haal, dan is het zo. Ik ga er niet van wakker liggen.
Als het wél iets wordt, nog voor croix graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAh toch? Eerste controlelampje LINKS van de snelheidsmeter hé? Juist bijgevuld dus dat zou geen probleem mogen zijn, enfin heb het niet meer zien oplichten, dus chill
Foto's lukken vanavond niet meer, heb het juiste kabeltje hier niet, met al die verschillende kabels
Dacht dat je het had over dat lampke dat oplichte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenCroix zit vol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenvogezen dan. Da's nog goedkoper ook.
Hoe zit het nu?
Comment
-
Waar kan ik m'n 190 best laten uitlijnen? Het kan toch geen kwaad om na uitlijning nog even op de (langs de binnenkant enkel) versleten banden te rijden he? Of best ineens met de uitlijning nieuwe erop? Ik ga sewwes eens een ritje maken in de regen, ik hou m'n hart vast.
Comment
-
Heb je daar geen foto van?
Die uitlijning laten controleren lijkt me zinvol als er ooit eens een accident mee gebeurt is om een geraakt wiel wat bij te laten regelen.
Maar als je banden allemaal versleten zijn dat heb je gewoon nieuwe banden nodig volgens mij, als hij nadien nog scheef zou trekken ofzo dan kan je een uitlijning laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHeb je daar geen foto van?
Die uitlijning laten controleren lijkt me zinvol als er ooit eens een accident mee gebeurt is om een geraakt wiel wat bij te laten regelen.
Maar als je banden allemaal versleten zijn dat heb je gewoon nieuwe banden nodig volgens mij, als hij nadien nog scheef zou trekken ofzo dan kan je een uitlijning laten doen.
Het lijkt niet een wiel te zijn ofzo, beide achterbanden zijn vooral langs de binnenkant versleten, hetzelfde patroon, vanvoor is het minder, maar precies ook vooral de binnenkant. Dan zal het toch niet van een accident zijn? Uitlijning laten checken bij bandencentrale ook? Sja, het probleem is dat ik de schijven wil vervangen door 15" 15 lochs maar ik vind ze nog niet. Ik ga dan ook geen nieuwe banden kopen voor de schijven als ze er toch van onderuit moeten.
Comment
Comment