Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alé ja.....

ik heb geen stuurfoutje gemaakt, maar onrechtstreeks was het eigenlijk wel mijn fout maar ik kon dat toen niet zeggen of ik zou de volle lading gekregen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      alé ja.....

ik heb geen stuurfoutje gemaakt, maar onrechtstreeks was het eigenlijk wel mijn fout maar ik kon dat toen niet zeggen of ik zou de volle lading gekregen hebben
      Jij hebt willen remmen en koppeling ingetrokken?

Of gewoon een fiddy-crash?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Jij hebt willen remmen en koppeling ingetrokken?

Of gewoon een fiddy-crash?
        nope....

zolang die boite meedraait heb je een hoop weerstand, dat ding bolt het snelste bergaf als je ontkoppelt. Maar, zoals gezegd, die dingen werken niet meer heel deftig. Maar daar denk je niet aan als je al wat op hebt

Ik wou gewoon de beide wielen ontkoppelen zodat ie niet meer op de motor remde, maar de linker koppeling hapert nogal eens, die kabel grijpt niet meer vast. Dus als die enkel aan de rechterkant ontkoppelt, rem je plots volop links....en dan gebeurt er wat er gebeurd is
        Zeker als je naar links aan het tegensturen bent omdat hij anders naar rechts trekt, dat versnelt het alleen maar

Comment

• Vet

Comment

• knap! op de pinkers na.....

Comment

• geen stijl, wel goeie wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                geen stijl, wel goeie wagen
                je hebt een punt.

Ik zou het zelf nooit doen, maar het heeft wel iets, tief und breit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Op welke velgen?

6,5J x 15?
                  ik weet eigenlijk niet of daar 6,5j of 7j's onder liggen....

zal ik wel zien àls ik hem effectief koop

Comment

• Ik zou het direct doen, die velgen steken. Die staan hoere-vet.

Bijna zo dik als die 3-spaaks Brabus

Comment

Ik zou het direct doen, die velgen steken. Die staan hoere-vet.

Bijna zo dik als die 3-spaaks Brabus
                      ik vind die 3-spaak brabussen hoerelelijk

quasi elke driespaakvelg trouwens....

Comment

• die velgen misstaan daar loeihard op

die 16" diepe AMG's van bv op een 3.2, dat is veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          die velgen misstaan daar loeihard op

die 16" diepe AMG's van bv op een 3.2, dat is veel beter.
                          Jij weet niet wat goed is onder een auto, willen we dat afspreken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Pas op, hij heeft vette winterwielen

Comment

Idem, enkel op een Saab mag het van mij
                              Daarnet sportief ritje met de 190E, damn dat ding heeft een zalige balans
                              En dan met een licht uitbrekende kont de bocht uit komen=> grote smile op stretsj z'n gezicht. Alleen heb ik de indruk dat ik wel heel hard op het rempedaal moet stampen om hem hard te doen remmen. Ik ben heel content.

Comment

3-spaaksvelgen zijn ook verschrikkelijk lelijk, dat hoort alleen thuis of Wallaroo's enzo...behalve die Brabussen en eventueel nog een paar Japanse velgen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 3-spaaks brabus is hoerevet.

matteus heeft die eens onder zijn kar gehad. Lekker!

Comment

3-spaaks brabus is hoerevet.

matteus heeft die eens onder zijn kar gehad. Lekker!

gohja.....

je laat me tegen m'n eigen driespaaksprincipes ingaan, het heeft wel iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      nee neee neeee NEEEE NEEEEE NEEE NEEEEEE TIMMEKE

Comment

Working...
                                      X