Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu wat mindere kantjes
Vlekken op de zetelbekleding (ik denk van een of ander drinkspul ofzo). Zouden deze bij een interieurdetail verdwijnen? Er stond iets bij van vlekken verwijderen uit bekleding.
Krassen, zo zijn er heel veel rondom de auto, ik hoop er veel weg te krijgen na machinaal polieren.
En deze deur is er erg aan toe, beschadigingen van de deur te ver open te zwaaien denk ik, de andere deuren hebben het gelukkig niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenals het dat maar is
Ik ga eens horen voor een interieur detail. En na vandaag weer getankt te hebben ruik ik soms weer een straffe benzinegeur vooral in de koffer. Kan gevaarlijk zijn zeker? Best eens naar de garaasj een van de dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenkomt wel goed met die 190E
Mijn garagist gaat de temperatuursensor bestellen en ik ga hem vragen om ook meteen naar de handrem te kijken (aanspannen, slepen bij traag rijden en lichtje gaat soms gewoon ff aan en uit) en hopelijk kan hij de benzinelucht ook eenvoudig oplossen. Ondertussen opzoek naar 15 lochs, dan banden errond en uitlijnen en daarna waarschijnlijk een interieur detail.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNice Stradge, geeft me zin om wat te gaan rijden.
Er valt zoveel lol mee te trappen
Ben er nu wat aan gewend en die banden vallen eigelijk nog wel mee, maar ik denk met een deftig setje dat het nog 1000 keer beter zal zijn. Ik rij er supergraag mee. Ook blij dat ik een open dak heb, dat gaat bijna elke rit open
Binnenkort eens meeten!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten3-spaaks brabus is hoerevet.
matteus heeft die eens onder zijn kar gehad. Lekker!
In Heist-op-den-Berg is overlaatst nog een set (compleet) verkocht voor 75 of 125 euro. Redelijk goede staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNu wat mindere kantjes
Vlekken op de zetelbekleding (ik denk van een of ander drinkspul ofzo). Zouden deze bij een interieurdetail verdwijnen? Er stond iets bij van vlekken verwijderen uit bekleding.
Nog geen topic van deze 190? Zou handiger zijn om te volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichtendiene vorige peet heeft gewoon in de zetel gepist, het zijn pisvlekken.
Nog geen topic van deze 190? Zou handiger zijn om te volgen.
Nope nog geen topic, ik wil eerst deftige opkuis en deftige pics.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenEr ligt hier nog zo'n setje. Kanek mss gebruiken als wintervelgen
Die 3-spaaks zijn toch echt lelijk dan nog liever die borbet's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten3-spaaks brabus is hoerevet.
matteus heeft die eens onder zijn kar gehad. Lekker!
Nuja, de penta's passen nog onder mijn w126, deze niet vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat heeft dan een 190 met 4 uitlaten en een spoiler, en begint over de lelijkheid van 3-spaaksvelgen
Spoiler is oem (en is er momenteel af) en oem velgen heb ik ook
Hij staat nu vanvoor in de garage. Elke keer ik er voorbij kom denk ik fack hier staat gewoon een evo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenElke keer ik er voorbij kom denk ik fack hier staat gewoon een evo
Comment
Comment