Oorspronkelijk geplaatst door Jerred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZijn er eigelijk pics van in z'n totaalbeeld? Ik vind er enkel eentje van de achterkant. Een EVOII was het toch he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZijn er eigelijk pics van in z'n totaalbeeld? Ik vind er enkel eentje van de achterkant. Een EVOII was het toch he?
Maandje geleden hier gepost dus zo'n 30 pagina's terug
Hou het maar op EVO I.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEVOI is ook al goed
Wa is dat hier met dat forum tmoet allemaal de duurste versie zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMijn moeder heeft dat ook al gezegd
Nope nog geen topic, ik wil eerst deftige opkuis en deftige pics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMaandje geleden hier gepost dus zo'n 30 pagina's terug
Hou het maar op EVO I.
Och, het is een EVOI
Man, da's 1000000000 beter dan een EVOII, ik vind de spatbordverbredingen van de II er echt niet bij passen, die ronde bogen op een EVOI daarentegen
Zet hem aub helemaal origineel met Gulli's
Wanneer denk je dat hij af zal zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenstradge, maak nu eens als de bliksem een topic!!
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk denk dat Avantus onlangs zijn interieur heeft aangepakt, vraag hem anders eens welk produkt dat was.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjup, eerst was dat met Carpex, maar toen die bus op was met dat ene roze merk... alé...
ik heb er een topic van gemaakt in het detailsubforum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenGeen zorgen mensen hij komt origineel te staan.
Uitgenomen mss de uitlaat
Hier is ie dan
(sorry voor slechte kwaliteit is maar snel snel gedaan en was al donker)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten190d turbo
én betaalbaar!
en automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenEcht hé!
Ik blijf maar twijfelen: een 190d turbo automaat of een 190e handgeschakeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
als er iemand eentje zoekt, betrouwbare verkoper en ziet er aantrekkelijk geprijsd uit ook....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenaha! Da's waar ik jerred nog naar die 2.3-16 gestuurd heb
als er iemand eentje zoekt, betrouwbare verkoper en ziet er aantrekkelijk geprijsd uit ook....
Ik zou zo ééntje wel zeker ooit willen, maar geen automaat. En handgeschakeld zijn ze pas na de FL te krijgen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten190d turbo
én betaalbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFak moest die handgeschakeld zijn geweest zou die echt vet zijn.
automaat lijkt me juist vet in zo'n kar
beetje opschroeven en met die automaat surfen op de golven aan overvloedig koppel
Comment
Comment