Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij is gepolierd
Wat een verschil, de meeste krassen zijn weg en hij blinkt als zot! Heb foto's, probeer ze er straks op te zetten.
Wel weer wat minpuntjes ontdekt: rechtervoorvleugel, motorkap, voorbumper en rechterkoplamp zijn vervangen geweest. Waarschijnlijk accidentje rechtsvoor dus. Het polieren is gedaan door een carossier, hij zei dat het geen kwaad kon en dat er binnenin niets geraakt blijkt te zijn, maar toch niet leuk om te ontdekken. Ook ruik ik met momenten een enorm sterke benzinegeur, vooral in de koffer. Ik vertrouw het niet, wat kan dit zijn? Kan er een lek zijn ofzo?
benzinegeur is meestal ergens een lekje hé, anders ruik je niets.
kijk eens onder de auto in de buurt van het linkerachterwiel. Daar zit een plastieken kap die je eraf kan schroeven. Daaronder zit de brandstofpomp en filter, kijk eens naar de leidingen die toekomen en vertrekken.
wanneer krijgen we je krelletje eens te zien? En wanneer neem je eens deftige foto's?
Daarjuist deftige fotootjes gaan trekken van het krelletje
Maar nu heb ik weer een ander kabeltje nodig en ik vind het niet
Maar no stress, stretsj gaat dat hier regelen
Daarjuist deftige fotootjes gaan trekken van het krelletje
Maar nu heb ik weer een ander kabeltje nodig en ik vind het niet
Maar no stress, stretsj gaat dat hier regelen
anders kom je maar af, 't is mooi weer en ik moet vanavond toch nog wat fotootjes gaan nemen!
Comment