Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel nogal basic.... schuifdakje, oem en amg velgjes.

Op zich niet slecht natuurlijk.

Comment

• Hij is gepolierd
      Wat een verschil, de meeste krassen zijn weg en hij blinkt als zot! Heb foto's, probeer ze er straks op te zetten.
      Wel weer wat minpuntjes ontdekt: rechtervoorvleugel, motorkap, voorbumper en rechterkoplamp zijn vervangen geweest. Waarschijnlijk accidentje rechtsvoor dus. Het polieren is gedaan door een carossier, hij zei dat het geen kwaad kon en dat er binnenin niets geraakt blijkt te zijn, maar toch niet leuk om te ontdekken. Ook ruik ik met momenten een enorm sterke benzinegeur, vooral in de koffer. Ik vertrouw het niet, wat kan dit zijn? Kan er een lek zijn ofzo?

Comment

• benzinegeur is meestal ergens een lekje hé, anders ruik je niets.

kijk eens onder de auto in de buurt van het linkerachterwiel. Daar zit een plastieken kap die je eraf kan schroeven. Daaronder zit de brandstofpomp en filter, kijk eens naar de leidingen die toekomen en vertrekken.

Comment

• Kijk ook of de aansluiting van de benzinevlotter bovenop de tank goed dicht zit.

Dat is zo'n enorme zeskant bout met daarin de stekker aansluiting.

Comment

• Thx boyzzz
            Straks ff checken.

Comment

• goed bezig stretch!

wanneer krijgen we je krelletje eens te zien? En wanneer neem je eens deftige foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                goed bezig stretch!

wanneer krijgen we je krelletje eens te zien? En wanneer neem je eens deftige foto's?
                Daarjuist deftige fotootjes gaan trekken van het krelletje
                Maar nu heb ik weer een ander kabeltje nodig en ik vind het niet
                Maar no stress, stretsj gaat dat hier regelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Daarjuist deftige fotootjes gaan trekken van het krelletje
                  Maar nu heb ik weer een ander kabeltje nodig en ik vind het niet
                  Maar no stress, stretsj gaat dat hier regelen
                  anders kom je maar af, 't is mooi weer en ik moet vanavond toch nog wat fotootjes gaan nemen!

Comment

• auto nummer 2

vanwege z'n prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      auto nummer 2

vanwege z'n prijs.
                      2200 > 1650

stinkniklazenaren maar je hebt een punt

btw wees eens solidair en kom morgen eens af!

Comment

• Ik vind die eerste wel iets hebben.

Ziet er echt goed uit zo op't eerste zicht.

Dit tweede, is die niet enkel interessant voor z'n motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          auto nummer 2

vanwege z'n prijs.
                          feit is dat je het niet voor de AMG-heid moet doen. Die velgjes kan je er zo ook onder leggen. Tenzij er nog iets meer AMG aan is dan dat....

Kar ziet er wel érg netjes uit, wat je van wagen nummer twee niet bepaald kan zeggen. En de kilometerstand is heel wat redelijker (stretch-argument).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Ik vind die eerste wel iets hebben.

Ziet er echt goed uit zo op't eerste zicht.

Dit tweede, is die niet enkel interessant voor z'n motor?
                            eigenlijk wel, maar 't is niet dat de rest zo slecht is. Eigenlijk verschillen die karren niet veel van elkaar.

Alé ja, één groot verschil: 1 is FL, 2 is PFL. Die zijlijsten van de FL maken hem natuurlijk direct een pakje knapper

Comment

anders kom je maar af, 't is mooi weer en ik moet vanavond toch nog wat fotootjes gaan nemen!
                              Zou wel chill zijn maar heb babyzit
                              Maar als gij uwe 190 hebt komt ik wel eens tot bij u gecruised

Comment

• ik koop ze alletwee en wissel de motoren en houd de 2.3 AMG.

Goed plan fiddy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Zou wel chill zijn maar heb babyzit
                                  Maar als gij uwe 190 hebt komt ik wel eens tot bij u gecruised
                                  vind je babysit dat zo erg als je zegt dat je eventjes weg gaat? Die gaat dat heus niet tegen je ouders zeggen hoor

Comment

2200 > 1650

stinkniklazenaren maar je hebt een punt

btw wees eens solidair en kom morgen eens af!
                                    aah dat is niet kar waar je mee gaan rijden bent? ok dan!

en kan niet!

Comment

ik koop ze alletwee en wissel de motoren en houd de 2.3 AMG.

Goed plan fiddy
                                      koop dan gewoon ineens een 16v

Comment

ik koop ze alletwee en wissel de motoren en houd de 2.3 AMG.

Goed plan fiddy

goed plan fiddy!

Comment

Working...
                                        X