Serieus? En dan handmatig omhoog trekken? Hoe onnozel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenSerieus? En dan handmatig omhoog trekken? Hoe onnozel.
De bedoeling van een mechanische antenne is niet dat je elke keer dat ding in elkaar stampt en daarna opnieuw uittrekt hé.
Dat kan alleen maar in elkaar om bijv. door de carwash te gaan.
Een elektrische geeft als extra voordeel dat je vandalisme-vrij kan parkeren (toch wat antenne betreft) zonder dat je er iets voor hoeft te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKopen die handel!!!
Dat van die handrem herken ik! Heb jij geen last van een soort slepend geluid als je traag rijdt (vooral achteruit met koppeling in) of een handremlichtje dat blijft branden?
Hier ook grote liefde, ik ben er verliefd op
190E. It is love
Maak je er geen topic van? Of toch op z'n minst nog eens mooie pics
Comment
-
Doen!!
Zotte driftjes met een 2.6 met wieldoppen
Comment
-
Bompa zaliger had een erg recente nummerplaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBompa zaliger had een erg recente nummerplaat!
http://www.2dehands.be/wegens-overli...l?auto_merk=37
-grootvader plots overleden
-enige overblijvende familielid
-alleenstaande weduwenaar
-vriendelijke groetjes LUK -(Hilde + )
overdrijven is ook een kunst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenfack die kerel kan een potje zielig doen
-grootvader plots overleden
-enige overblijvende familielid
-alleenstaande weduwenaar
-vriendelijke groetjes LUK -(Hilde + )
overdrijven is ook een kunst
Die "Hilde" is er echt wel serieus over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBompa zaliger had een erg recente nummerplaat!
Daarstraks eens gebeld naar die kerel, was ne vriendelijke mens die niet echt triestig overkwam eigenlijk. Hij vraagt rond de 2300€ en denkt dat zijn overgrootvader hem nieuw gekocht had (1e eigenaar dus). Toch veel zin om te gaan zien, maar die Y-plaat staat me ook niet echt aan (hoewel hij wel schapenwollenvelleke heeft) en heb precies de indruk dat dat linkerachterlicht nieuwer is dan het rechtse, maar dat kan ook aan de foto liggen.
Ziet er wel proper uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zou daar echt niet graag naar willen gaan kijken. Ik kan me al voorstellen wat voor een aansteller dat moet zijn.
Die "Hilde" is er echt wel serieus over.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenik zie die ook wel zitte, is iets minder ver dan zurich
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMaar die 2.3 is echt wel vet! Deze is meer iets voor mij
maar idd, die 2.3 ben ik nog niet vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenook qua verzekering enz
maar idd, die 2.3 ben ik nog niet vergeten
Allez hup, naar Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZo'n 2.3 is echt vlotjes, ge gaat dat graag betalen!
Allez hup, naar Duitsland
Comment
Comment