Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zit daar niet mee in
Ik hoop dat ooit nog te hebben, een 2.3-16 of 2.5-16 in Rookzilver en karo zetels
100000000000000000000000 keer liever dan een E30 M3 ofzo.
Ik zit daar niet mee in
Ik hoop dat ooit nog te hebben, een 2.3-16 of 2.5-16 in Rookzilver en karo zetels
100000000000000000000000 keer liever dan een E30 M3 ofzo.
Goh, geen idee eigenlijk. Ik ga hem zowiezo ff laten checken bij een garagist, die zal wel zeggen of er iets moet aan gebeuren, maar ik ga binnenkort de motorolie/filter verversen, vooral dat hou ik in het oog. Ook remvloeistof eens bijvullen misschien (lampje brandt) en remschoenen vervangen (zou het handremprobleem te maken hebben). Maak nog eens wat mooie pics aub
Forum, doe eens normaal
Ik zou echt niet lang moeten nadenken
Welke zou er trouwens winnen op een lange sprint (190E 2.3-16 zonder kat vs. BMW E30 M3) ?
Goh, geen idee eigenlijk. Ik ga hem zowiezo ff laten checken bij een garagist, die zal wel zeggen of er iets moet aan gebeuren, maar ik ga binnenkort de motorolie/filter verversen, vooral dat hou ik in het oog. Ook remvloeistof eens bijvullen misschien (lampje brandt) en remschoenen vervangen (zou het handremprobleem te maken hebben). Maak nog eens wat mooie pics aub
Foto's als ie gewassen is.
Zal pas voor paasvakantie zijn, vermoed ik.
Zou daar nu nergens een filmpje ofzo van bestaan? En zou de 2.5-16 het halen? Die is dan weer zwaarder zeker? Ach ja het gaat om bochten pakken bij die karren he
Forum, doe eens normaal
Ik zou echt niet lang moeten nadenken
Welke zou er trouwens winnen op een lange sprint (190E 2.3-16 zonder kat vs. BMW E30 M3) ?
Een Evo I, is dat geen betere tegenhanger voor de E30 M3?
Een Evo I, is dat geen betere tegenhanger voor de E30 M3?
Ja misschien wel, maar ik betwijfel of er echt een groot verschil is met de gewone als het over sprintjes gaat.
Was de M3 trouwens geen antwoord op de 190E 2.3-16?
Comment