Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Forum, doe eens normaal
Ik zou echt niet lang moeten nadenken
Welke zou er trouwens winnen op een lange sprint (190E 2.3-16 zonder kat vs. BMW E30 M3) ?
Zou daar nu nergens een filmpje ofzo van bestaan? En zou de 2.5-16 het halen? Die is dan weer zwaarder zeker? Ach ja het gaat om bochten pakken bij die karren he
Ik denk dat ik je ga teleurstellen, maar de M3 zal toch een tikje sneller zijn dan de 2.3-16 vrees ik
eens even op 123.de gezocht, voor een E30 M3 geven ze voor de kilometer vanuit stilstand 28 à 28.5s, voor de 2.3-16 28.8....voor de 2.5-16 geven ze 26.7s op, maar daar heb ik veel moeite mee om dat cijfer te geloven. Maar ie zal de M3 wel ongeveer kunnen bijhouden vermoed ik.
Toch no way dat die km's kloppen Fiddy? Nu niet dat dit het meest belangrijke is.
ik weet het niet, eerlijk. Er zijn dingen die me doen geloven dat ze wél correct is (algemene staat van de wagen), en er zijn er die me eerder het omgekeerde laten denken (staat van de bestuurdersstoel bijvoorbeeld.... maar volgens de verkoper was de eigenaar een dikkertje!)
Wat wél lijkt te kloppen, is dat de wagen nog maar één eigenaar heeft gehad.
Comment