Als het die van de foto is, manueel 4-bak, schuifdakje en een lelijk stuurtje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAutomaat? Djeezus...er is al weinig fun aan zo'n 4 pittertje en dan nog een automaat erop? Zo dom is Teddy nu ook weer niet
Meer details/pics? Ik wist dat het goed ging komen met Fiddy
Comment
-
Toch no way dat die km's kloppen Fiddy? Nu niet dat dit het meest belangrijke is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDik!
Ben best lang op zoek geweest naar foto's van die race, en nooit gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKerel, doe normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenForum, doe eens normaal
Ik zou echt niet lang moeten nadenken
Welke zou er trouwens winnen op een lange sprint (190E 2.3-16 zonder kat vs. BMW E30 M3) ?Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou daar nu nergens een filmpje ofzo van bestaan? En zou de 2.5-16 het halen? Die is dan weer zwaarder zeker? Ach ja het gaat om bochten pakken bij die karren he
eens even op 123.de gezocht, voor een E30 M3 geven ze voor de kilometer vanuit stilstand 28 à 28.5s, voor de 2.3-16 28.8....voor de 2.5-16 geven ze 26.7s op, maar daar heb ik veel moeite mee om dat cijfer te geloven. Maar ie zal de M3 wel ongeveer kunnen bijhouden vermoed ik.
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEen Evo I, is dat geen betere tegenhanger voor de E30 M3?
EVO1 is concurrent van de Evolution, EVOII van de SportEvo, en de gewone 16v van de M3. àls je ze al wil en kan vergelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAls het die van de foto is, manueel 4-bak, schuifdakje en een lelijk stuurtje
dat blijft er in!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/mecedes-bens-...rk=37&start=21
Toch no way dat die km's kloppen Fiddy? Nu niet dat dit het meest belangrijke is.
Wat wél lijkt te kloppen, is dat de wagen nog maar één eigenaar heeft gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenPfff...
Ik denk dat ie geen afscheid kan nemen van z'n Lupo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNink! Fiddyheid = 3x gaan kijken alvorens je koopt .
Ik zou willen dat ik daar ook een beetje van had . Ben nog al een impulsieve koper .
zelfprotectie.
Comment
Comment