Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Pfff...

Ik denk dat ie geen afscheid kan nemen van z'n Lupo
    wtf heeft die lupo er mee te zien?

die lupo blijft hé, da's m'n daily. Ik ga geen lupo kopen om die 4 maand en 8000km later terug weg te doen en een benzineslurper in huis te halen.... waarna ik (weer) eens besef dat dat m'n studentenportefeuille leegzuipt.

Met die lupo ga ik een tijdje rondbollen normaalgezien. Ik zoek gewoon iets voor wat plezier te maken, en een karretje om lief te hebben. Da's ook m'n initiële intentie geweest toen ik die Lupo kocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ik denk dat dat er niets mee te maken heeft .

I know

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        wtf heeft die lupo er mee te zien?

die lupo blijft hé, da's m'n daily. Ik ga geen lupo kopen om die 4 maand en 8000km later terug weg te doen en een benzineslurper in huis te halen.... waarna ik (weer) eens besef dat dat m'n studentenportefeuille leegzuipt.

Met die lupo ga ik een tijdje rondbollen normaalgezien. Ik zoek gewoon iets voor wat plezier te maken, en een karretje om lief te hebben. Da's ook m'n initiële intentie geweest toen ik die Lupo kocht
        Ja weet ik wel hoor, 'k wilde dan ook een 'mopje' maken.

Lupo = vetcool

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Ja weet ik wel hoor, 'k wilde dan ook een 'mopje' maken.

Comment

waarna ik (weer) eens besef dat dat m'n studentenportefeuille leegzuipt.
            Dus ga je nu 2 auto's kopen, inschrijven, tax / verzekering betalen om vervolgens meestal met die benzineslurper rond te krossen

Fiddy's kersenkronkels

Fiddy als ik u ooit raad vraag om mijn geld te beleggen klop me dan eens serieus op mijn kop

Comment

• Hoe staat dat nu met die EVO I meeting Jerred?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                Hoe staat dat nu met die EVO I meeting Jerred?
                Gaat toch nog wat meer tijd vergen hoor. Spatbord is in de maak, donor 190 is gevonden, nog naar carossier gaan hiervoor en dan volledig spuiten, motorisch een grondige check up geven,...

Hoe is het met die van u? Geen zin om er af en toe eens mee op circuit te gaan? Croix of de ring ofzo...

Comment

een lekker stuurtje

dat blijft er in!
                  Ik had precies ergens een foto gezien waarop er een rood stiksel en biesje te zien was, dat vond ik wat te Johnny-achtig

Als de eerste eigenaar een dikkertje was, dan kan het kloppen met die zetel.

Kon je die niet meenemen voor 1000 ofzo?
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• dat stuurtje is vet hoor, ligt goed in de hand.
                    velgjes zijn geen oem amg, maar dat maakt niet uit.

hoe dat dingetje staat, vet

Comment

• De "sportline" sticker achteraan mag er ook af
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• une voiture bobo

Comment

• interessant aanbod!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                            Gaat toch nog wat meer tijd vergen hoor. Spatbord is in de maak, donor 190 is gevonden, nog naar carossier gaan hiervoor en dan volledig spuiten, motorisch een grondige check up geven,...

Hoe is het met die van u? Geen zin om er af en toe eens mee op circuit te gaan? Croix of de ring ofzo...

Die van mij alles in orde ze.
                            Hij staat lekker te staan in de garage ;-).
                            Heb alle darmkes bestelt van de injectie, hij zou nu en dan eens durven valse lucht trekken.
                            Wou hem eerst ook overspuiten maar heb nu beslist dit niet te doen.
                            Begin stillekes de steenslag vooraan gewend te komen, en qau kraskes en blutskes is het héél goed te doen.
                            Zou zonde zijn van zijn eerste lak eraf te halen (misschien zit de crisis er ook wel voor iets tussen ze )
                            Nog niet op circuit geweest en denk ook niet dat ik dit ooit zal doen, zou er graag nog een tijdje mee blijven rijden en dat circuit gedoe vind ik niet echt gezond voor een wagen van bijna 21 jaar oud.

Comment

• oeps foutje , moet 20 jaar oud zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                Dus ga je nu 2 auto's kopen, inschrijven, tax / verzekering betalen om vervolgens meestal met die benzineslurper rond te krossen

Fiddy's kersenkronkels

Fiddy als ik u ooit raad vraag om mijn geld te beleggen klop me dan eens serieus op mijn kop
                                tax van een 2.0
                                verzekering -> 220€ of iets dergelijks (classic)

en het is wel degelijk niet de bedoeling dat ik constant met die benzineslurper ga rondcrossen. Maar of dat ook zo gaat zijn...

Comment

• fiddy, als jij hem niet koopt neem ik hem mss wel.
                                  ik zie daar eigelijk wel een winstmarge in, in die kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    fiddy, als jij hem niet koopt neem ik hem mss wel.
                                    ik zie daar eigelijk wel een winstmarge in, in die kar
                                    lol

ik heb nog tot vanavond om te beslissen, morgenvoormiddag halen

Comment

• doen

echt geen slechte auto voor dat geld. Vind maar eens een 190 voor dat geld anders.

tenzij je die 2.3 erggg goedkoop kan kopen.

Comment

• Comment

Working...
                                        X