klein minpuntje:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAmai die ziet er nice uit!
Zijn er, behalve dat roestvlekje, nog minpunten? Want die auto is toch echt niet duur he?
En een klein deukje in de deur, maar dat is er uit te lepelen.
En de toerenteller marcheert niet.
En de bestuurderszetel is niet meer echt top.
Dan heb je het wel gehad denk ik....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAmai die ziet er nice uit!
Zijn er, behalve dat roestvlekje, nog minpunten? Want die auto is toch echt niet duur he?
Verder was hij technisch goed denk ik. Motor starte en draaide boterzacht, 4-bakje met niet te veel speling, geen rammels en geklop tijdens het rijden. Ophanging vond ik echt goed, mooi strak. De gaskabel zou wel eens moeten bijgesteld worden. Je hebt maar 2cm echte slag, al de rest erboven is dood, en die ralentischakelaar wordt niet ingeduwd.
geen echte zware minpunten imo, allemaal aandachtspuntjes eerder.
Comment
-
-
Wow ziet er inderdaad fris uit voor dat geld
Maar je hebt dus nog niet gekocht? Dat pedaal dat dood is de eerste centimeters heb ik in de mijne ook, dat went wel. Hoe rijdt zo'n vierbak eigenlijk? Heb je het gevoel dat je een versnelling mist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtentax van een 2.0
verzekering -> 220€ of iets dergelijks (classic)
ik ben al meer dan een jaar op zoek naar iets goedkoper dan 1200 euro (enkel BA)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWow ziet er inderdaad fris uit voor dat geld
Maar je hebt dus nog niet gekocht? Dat pedaal dat dood is de eerste centimeters heb ik in de mijne ook, dat went wel. Hoe rijdt zo'n vierbak eigenlijk? Heb je het gevoel dat je een versnelling mist?
En dat pedaal moét bij te regelen zijn. Nu blijft ie werkelijk hangen, nogal irritant om te schakelen enzo. Maar avantus kon dat regelen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenvertel
ik ben al meer dan een jaar op zoek naar iets goedkoper dan 1200 euro (enkel BA)
als je zover bent....ethias -> classic car verzekering.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk vind toch nog altijd dat Fiddybeer een 16v moet kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtengive me the money!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWaarom staat 'ie zo snel weer te koop? (y-platen?)
Comment
Comment