Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• klein minpuntje:

Comment

• rijhoogte: dikke 10/10

Comment

• Amai die ziet er nice uit!

Zijn er, behalve dat roestvlekje, nog minpunten? Want die auto is toch echt niet duur he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          Amai die ziet er nice uit!

Zijn er, behalve dat roestvlekje, nog minpunten? Want die auto is toch echt niet duur he?
          ja, er zijn nog een paar kleine roestplekjes, wel oppervlakkiger en minder opvallend dan die van de foto hier boven, niets ernstigs.
          En een klein deukje in de deur, maar dat is er uit te lepelen.
          En de toerenteller marcheert niet.
          En de bestuurderszetel is niet meer echt top.

Dan heb je het wel gehad denk ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Amai die ziet er nice uit!

Gohja nog een paar schoonheidsfoutjes, zoals kleine roestpuntjes aan de bevestigingspunten van de spoiler, linkervoordeur, enz. Maar echt niets erg imo, allemaal kleine prul die nog weg te werken valt. Onder de deurrubbers was het allemaal prima. Ze zijn niet gegalvaniseerd, en karretje is 21 jaar oud... de prijs in acht houdend is hij optisch zelfs erg mooi imo. Ohja in de rechterachterdeur zit bovenaan een deukje. En de toerenteller werkt niet meer.

Verder was hij technisch goed denk ik. Motor starte en draaide boterzacht, 4-bakje met niet te veel speling, geen rammels en geklop tijdens het rijden. Ophanging vond ik echt goed, mooi strak. De gaskabel zou wel eens moeten bijgesteld worden. Je hebt maar 2cm echte slag, al de rest erboven is dood, en die ralentischakelaar wordt niet ingeduwd.

geen echte zware minpunten imo, allemaal aandachtspuntjes eerder.

Comment

• En wordt hij verkocht met keuring of moet je er zelf voor zorgen?

Dat zwart blijft toch echt wel een mooie kleur!
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• zonder keuring, zou maar straf zijn

Comment

• Wow ziet er inderdaad fris uit voor dat geld
                  Maar je hebt dus nog niet gekocht? Dat pedaal dat dood is de eerste centimeters heb ik in de mijne ook, dat went wel. Hoe rijdt zo'n vierbak eigenlijk? Heb je het gevoel dat je een versnelling mist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    tax van een 2.0
                    verzekering -> 220€ of iets dergelijks (classic)
                    vertel

ik ben al meer dan een jaar op zoek naar iets goedkoper dan 1200 euro (enkel BA)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Wow ziet er inderdaad fris uit voor dat geld
                      Maar je hebt dus nog niet gekocht? Dat pedaal dat dood is de eerste centimeters heb ik in de mijne ook, dat went wel. Hoe rijdt zo'n vierbak eigenlijk? Heb je het gevoel dat je een versnelling mist?
                      geen idee, ik heb niet echt snel gereden dus ook niets gemist.

En dat pedaal moét bij te regelen zijn. Nu blijft ie werkelijk hangen, nogal irritant om te schakelen enzo. Maar avantus kon dat regelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                        vertel

ik ben al meer dan een jaar op zoek naar iets goedkoper dan 1200 euro (enkel BA)
                        moet je wel eerst een daily verzekeren op jouw naam

als je zover bent....ethias -> classic car verzekering.

Comment

• Vet stuur.

Comment

• Ik vind toch nog altijd dat Fiddybeer een 16v moet kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ik vind toch nog altijd dat Fiddybeer een 16v moet kopen.
                              give me the money!

Comment

• Waarom staat 'ie zo snel weer te koop? (y-platen?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  give me the money!
                                  Ga werken, luie beer .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Waarom staat 'ie zo snel weer te koop? (y-platen?)
                                    wagen is niet ingeschreven, zijn platen van de verkoper die er op hangen voor een testrit

Comment

• Ziet er indeed een erg proper autootje uit voor dat geld, Fiddy!

Nog wat afbieden, meepakken voor 800 euro, en dan wat poetsen en hier en daar wat opmaken --> prachtketel!

Ik ben voor.

En 4-bak is vet. Dat hoort zo op een pré-fl 2.0

Comment

• nog meer afbieden is niet mogelijk, kerel is stijf, en ik ben vrij zeker dat hij het meent

Comment

• Naja dan nog. 950 is een goei dealke.

Comment

Working...
                                          X