Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSorry, ik moet met Mercedessen gaan spelen
Damn, dat is wel echt balen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls beer met die 2.0 verliest van m'n 300 lach ik hem echt recht in zijn gezicht uit. Serieus, als je een auto bij hebt die trager is dan dat kun je beter met de trein op stap gaan.
Lach maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendat ding is uiteraard trager.
Lach maar
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat heeft 4 cilinders. *koude rilling*
matteus kan beamen dat dat 4-cylinderke, zeker gekoppeld aan een autobak een koppelwonder is, relatief, en dat was dan nog in de zestienklepsversie in de clk
cruisen tegen 2000 toeren, zoals het moet
die motor was een afgeleide van de 230e motor vanuit de /8 al
kon geen 2 liter zescylinder tegenop
vergelijk die motor echt met de 1800 van audi van de golf gti
natuurlijk stelt dat nu ni veel ni meer voor
Comment
-
Die 16V van W201 was bouwjaar 1985 klopt dat?
Is dat niet erg uitzonderlijk om zo'n vroege te vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie 16V van W201 was bouwjaar 1985 klopt dat?
Is dat niet erg uitzonderlijk om zo'n vroege te vinden?
Die zijn best zeldzaam ja.
Comment
-
Jammer ik had gehoopt dat dat een domme opmerking zou zijn en dat er nu al een paar advertenties met oude 16V's zouden zijn om mij ongelijk te geven
Valt ook algemeen bij W201's op vind ik, dat er nauwelijks nog zijn van pakweg '82-'86
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
Ziet er nog erg fris uit, niet veel km's, prijs is laag en valt goed mee om in te schrijven
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie 1.8: HALEN!!!
Ziet er nog erg fris uit, niet veel km's, prijs is laag en valt goed mee om in te schrijven
Comment
-
Fritzerer of iemand anders die er nog eentje zoekt.... die met die AMG-velgjes van de pagina hier voor lijkt me op het eerste zicht technisch nog héél fris, optisch zijn er een paar kleinigheden (die voor een paar 100€ opgelost zijn), voor 950€ kan je daar niet mee sukkelen
én eerste eigenaar, ca. 120k km (als we de teller mogen geloven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenFritzerer of iemand anders die er nog eentje zoekt.... die met die AMG-velgjes van de pagina hier voor lijkt me op het eerste zicht technisch nog héél fris, optisch zijn er een paar kleinigheden (die voor een paar 100€ opgelost zijn), voor 950€ kan je daar niet mee sukkelen
én eerste eigenaar, ca. 120k km (als we de teller mogen geloven)
of die 2.3
Comment
Comment