Met wieldoppen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNormaalgezien kan dat peil niet zo veel dalen, behalve als je met een lekkage zit.
Lekkages komen meestal voor in de koppelingscilinders omdat die het meeste "bewegen", dus die aan de koppelingspedaal of op de koppeling of soms ook aan de hoofdremcilinder of in de remklauwen.
Kijk eens aan je koppelingspedaal of je daar geen vettige boel waarneemt.
Je remvloeistofreservoir bestaat uit 2 compartimenten als je goed kijkt (voorremmen en achterremmen). Vergewis je ervan dat geen van beide reservoirs leeg is voordat je gaat rijden.
Eerst eens zoeken naar lekkage en anders kan je eventueel (laten) bijvullen. (Als je een liter koopt ben je met 800 cc ofzo waarschijnlijk niets meer en bovendien blijft die olie niet goed). Nog beter is de vloeistof eens allemaal (laten) vervangen, in principe moet je dat periodiek doen.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenlaat eens remvloeistof vervangen en laat uw blokken nakijken.
Normaal mag zoiets niet echt een probleem geven.
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Met wieldoppen
En wieldoppen zijn zalig op 190, ik denk dat de mijne ook nog ff blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ok, doe ik! Best bij een MB dealer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJa! Anders komt het zeker weten niet goed.
Ik weet zo niet direct een onafhankelijke garage in tha hood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ik weet zo niet direct een onafhankelijke garage in tha hood
Matteo doet dat met veel plezier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Met wieldoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenOriginele volledig nieuwe plaat voor onder de achterruit tot beneden aan de achterzetels kost een 100€
Nog een beetje meer uitslijpen en ineens een hele nieuwe steken dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDat valt idd heel goed mee.
Nu nog al die puntlasjes uitboren en dan iemand zoeken die kan lassen (zonder de rest van mijn auto in de fik te steken )
En de papieren plaatjes met het chasisnummer en Sport Evolution op zitten nog op het resterende metaal dus dat er voorzichtig af proberen doen en op die nieuwe plaat zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIdd.
Nu nog al die puntlasjes uitboren en dan iemand zoeken die kan lassen (zonder de rest van mijn auto in de fik te steken )
En de papieren plaatjes met het chasisnummer en Sport Evolution op zitten nog op het resterende metaal dus dat er voorzichtig af proberen doen en op die nieuwe plaat zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMooi, wanneer is een ruwe schatting wanneer hij "klaar" zal zijn? Dit gaat zo'n dik ding zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenHangt fel van mijn pa af, maar ik hoop er toch deze zomer mee rond te toeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenZou wel de max zijn, dan moet er gemeet worden. Hoe zit het trouwens met die 300TD? Staat die op platen?
300TD moet eerst oldtimer worden ik dacht dat hij van augustus was dus dan ergens...
Comment
-
2.3-16 voor 2750 EUR. Ziet er niet slecht uit, maar foto's zeggen niets.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/..._E_2_3_16.html
Hoe gaan we dat regelen?
pootjes af
Comment
Comment