een 3.2 amg zonder kit is een hemel denk ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
het is zover
mijn XR is eindelijk verkocht en ik kan (nog) actiever op zoek gaan naar m'n 190.
momenteel gaat m'n voorkeur uit naar een 2.5D omwille van de iets goedkopere verzekering en verbruik, ze zijn wel iets duurder in aanschaf dan een 2.0E en tax is ook duurder, maar dat haal je er wel uit volges mijn berekeningen.
ik heb nu een tijdsgebrek ivm eindexamens dus zal het normaal voor deze zomer worden tenzij ik echt een piekfijn exemplaar vind nu.
grootste struikelblok was altijd de dure verzekering (€950 voor een 2.5D / €1300 voor een 2.0E), maar daar heb ik 2 mogelijke alternatieven voor: 1) zet m'n zus haar auto op mijn naam als daily en de 190 als classic (à la fiddy) 2) ik probeer iets te regelen via m'n ouders.
moesten jullie mooie exemplaren tegenkomen, post ze maar, in NL staan er precies de meeste te koop.
m'n budget ligt tussen de 2000 en 2500 euro en het moet sowieso een manuele bak zijn.
Comment
-
ultimatum: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=157030255
maar dan voor 800 euro minder en manueel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenultimatum: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=157030255
maar dan voor 800 euro minder en manueel
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMiljaar die 2.6'en zien er idd heel goed uit en de prijzen zijn laag
Ga ervoor! Spijtig dat ik de taksen niet kan betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenja die taksen zijn even duur voor mij als voor jou hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJa maar jij bent wel ouder eh, dan is de verzekering al wat milder, en jij hebt al meer kunnen werken, dus halen die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtendie leeftijd klopt niet, ik ben van '87, ik weet niet waar ik het kan veranderen . ik ben nog steeds student zonder enige vorm van sponsoring van ouders
BIV is minimum hé, maar de rest is idd wel zwaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAh oke
BIV is minimum hé, maar de rest is idd wel zwaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenja BIV 61,5 , taks 618,4 en verzekering.. dat wil ik zelfs niet weten maar vraag me wel af wat het zou kosten om als classic in te schrijven.. ik moet eens dringend langs m'n makelaar
De sound alleen al gaat dat goedmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDoen!
De sound alleen al gaat dat goedmaken
Comment
Comment