Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
    Maar olie zuipen dat die doen/deden
    Bwa regelmatig wat bijkappen eh, ook dat zal de sound goedmaken
    Zou dat echt snel zijn zo'n 2.6? Minder snel dan een E30 325i zeker?

Comment

maakt toch niet uit? heb/had jij er één?

Comment

• Ik zou daar zo neig de 3.0 in proppen

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Heeft nog nie gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Ik zou daar zo neig de 3.0 in proppen
            Held

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Heb er al voor gebeld, staat me helemaal aan, maar een heeeel groot nadeel voor mij: geen open dak
              Ik ga misschien zaterdag kijken, maar ik wil echt wel een open dak...

Comment

mijn 2.6 nix, wel veel remmen, maar dat was in een s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  mijn 2.6 nix, wel veel remmen, maar dat was in een s
                  Mijn M103 3.0 blok verzet 1 liter op +- 6000 km.

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

190 EVO

7200pond

Comment

• dat is geen geld

en LHD!

Comment

• ik had 'm dit weekend ook al zien staan.

Als ik dit binnen een maand of 4 zou tegenkomen -> beet!

gisteren nog een aanbod gehad van een 2.3-16 aan (quasi) dezelfde prijs als die EVO1 hier boven; namelijk die waar ik jerred vorig jaar naartoe heb gestuurd. Verkoper heeft 'm nog altijd, ondertussen wel de koeler vervangen, de dempers verwisseld door instelbare Koni's (zou volgens hem een wereld van verschil maken, auto staat wel nog op de standaard veren en dus standaard rijhoogte) en de uitlaat vernieuwd.
                        Die omkosten telt hij bij z'n vraagprijs van toen..... speciaal voor mij kan ik hem wel nog aan de oude prijs krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Heb er al voor gebeld, staat me helemaal aan, maar een heeeel groot nadeel voor mij: geen open dak
                          Zo'n koopje en dan treuren omdat hij geen open dak heeft? Allez, das echt eentje die je kan koesteren en alleen in waarde zal stijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                            ik had 'm dit weekend ook al zien staan.

Als ik dit binnen een maand of 4 zou tegenkomen -> beet!

gisteren nog een aanbod gehad van een 2.3-16 aan (quasi) dezelfde prijs als die EVO1 hier boven; namelijk die waar ik jerred vorig jaar naartoe heb gestuurd. Verkoper heeft 'm nog altijd, ondertussen wel de koeler vervangen, de dempers verwisseld door instelbare Koni's (zou volgens hem een wereld van verschil maken, auto staat wel nog op de standaard veren en dus standaard rijhoogte) en de uitlaat vernieuwd.
                            Die omkosten telt hij bij z'n vraagprijs van toen..... speciaal voor mij kan ik hem wel nog aan de oude prijs krijgen
                            ergens foto's van? advertentie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Heeft wel ABS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                Zo'n koopje en dan treuren omdat hij geen open dak heeft? Allez, das echt eentje die je kan koesteren en alleen in waarde zal stijgen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Heeft wel ABS
                                Ik weet het

Maar dat open dak was de enige echte must, 4-bak geen probleem, geen ABS geen ramp, maar een open dak wil ik echt wel. Maar anderzijds (als de km stand en OHB kloppen) is dit wel een unieke kans
                                Twijfel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  ergens foto's van? advertentie?
                                  naar mijn weten staat die kar nergens offcieel te koop. Heeft wel eens een tijdje ergens te koop gestaan, maar niet lang. Staat momenteel gewoon droog gestald in z'n kelder, af en toer rijdt hij er mee rond op Z-platen.

Wagen heeft ook niet dé meest zuivere historie, hij heeft 'm opgekocht van iemand die er in de buurt mee rond reed, kar was verlaagd etc. Maar hij heeft 'm wel vakkundig tussengepakt, volledig herspoten, ziet er nu érg goed uit. Opties weet ik niet zozeer, 't is een zwarte, stoffen interieur, schuifdak, full oem. En ie heeft me uitgenodigd om eens een testritje te komen maken zodat ik weet hoe een nieuwe 2.3-16 rijdt..... veelbelovende woorden iig, en ik ben genijgd daar op in te gaan

Comment

• doen dan, fiddy

btw, kom je vnvd? Dan mag je ineens die boks meenemen

Comment

doen dan, fiddy

btw, kom je vnvd? Dan mag je ineens die boks meenemen
                                      nog geen idee makker.... ik zie straks wel of ik nog zin heb of niet

Comment

doen dan, fiddy
                                        pak 7000€.... niet niets voor een 190E 2.3'tje hé

Comment

Working...
                                        X