Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Vette CL lichten van die eerste en nice stuurtje van die 2e.
Maar die 3e zit er toch nog cava uit?
Buiten die witte pinkers.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie eerste, is dat die van jerred?
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie uit NL op de vorige pagina voor 5.5k... interessant
zou ik bellen of ben ik dan weer dom bezig?
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWohow
Vette CL lichten van die eerste en nice stuurtje van die 2e.
Maar die 3e zit er toch nog cava uit?
Buiten die witte pinkers.
't is misschien allemaal vrij deftig gedaan, maar voor de liefhebbers valt er genoeg op te merken aan hoe dat deze zeldzame wagen is opgemaakt
-grill -> zo'n typische 'avantgarde grill', wat het ook mogen betekenen. Niet oem en lelijk
-heldere koplampen, volgens mij met iets xenon-achtig er in
-pinkers
-logo's achteraan? Wtf heeft die AMG daar te betekenen?
-velgen? oké, tot daar, niet-originele velgen kunnen voor mij nog, al vind ik dat zwart er van best lelijk
-kleur is niét origineel. Dit is geen blauschwarz, dit is iets van een andere wagen, gokje BMW cosmos-zwart....
-alle matte delen (bumpers, spiegels, klinken, ...) lijken mij hier te zijn meegespoten.
....
genoeg om als liefhebber af te kraken en hem nog niet de helft van z'n vraagprijs te geven. Die vraagprijs is absurd, goed voor een exemplaartje dat volgens de regels mint is gezet, maar niet voor deze eigen interpretatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenals je het hebt over 'liefhebbers', 'zeldzaam', 'opgemaakt' ed..... doe het dan fatsoenlijk.
't is misschien allemaal vrij deftig gedaan, maar voor de liefhebbers valt er genoeg op te merken aan hoe dat deze zeldzame wagen is opgemaakt
-grill -> zo'n typische 'avantgarde grill', wat het ook mogen betekenen. Niet oem en lelijk
-heldere koplampen, volgens mij met iets xenon-achtig er in
-pinkers
-logo's achteraan? Wtf heeft die AMG daar te betekenen?
-velgen? oké, tot daar, niet-originele velgen kunnen voor mij nog, al vind ik dat zwart er van best lelijk
-kleur is niét origineel. Dit is geen blauschwarz, dit is iets van een andere wagen, gokje BMW cosmos-zwart....
-alle matte delen (bumpers, spiegels, klinken, ...) lijken mij hier te zijn meegespoten.
....
genoeg om als liefhebber af te kraken en hem nog niet de helft van z'n vraagprijs te geven. Die vraagprijs is absurd, goed voor een exemplaartje dat volgens de regels mint is gezet, maar niet voor deze eigen interpretatie
En LPG op een 16v leggen? Pretty stupid....
Comment
-
best wel hé.... lekkere kar!
zou ik bellen of ben ik dan weer dom bezig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenserieus, als die echt is zoals beschreven voor dat geld... koopje!
serieus minpunt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe koopt 'm toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe koopt 'm toch niet
btw, RN 140'en of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendenk je dat dat bij mij omgekeerd werkt misschien?
btw, RN 140'en of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk wou dat net aan u vragen van RN (ben je niet meegeweest?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenja ik ben meegeweest, maar bij het verlaten van RN was de tussenstand nog onbeslist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenEn hoe zag de wagen eruit. Klopte het verhaal?
RN moet hier zelf maar z'n verslag komen brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenbtw, om het terug over 190's te hebben....
Fack, wat gaat die 2.3-16 van w201 heerlijk hard hangen in de bochten Die raakt met z'n zijschort bijna de grond, terwijl z'n achterwiel net bijna contact met het asfalt verliest
Zelfde bij mijn auto. Als je foto's van die auto's ziet denk je oei oeiii, maar aan boord een totaal andere beleving.
besluit: een beetje rol kan geen kwaad
Comment
Comment