@Fiddy: zou je het niet jammer vinden om de originaliteit van een EVO I te doorbreken met zo'n motortuning?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten@Fiddy: zou je het niet jammer vinden om de originaliteit van een EVO I te doorbreken met zo'n motortuning?
Vanbuiten zie je het niet, geluid is vet en origineel dtm geluid, onder de motorkap ziet het er zeer vet uit en ook dtm zicht...
Comment
-
Neemt niet weg dat die flachschieber er oerend vet uitziet.
Dat zou eigenlijk ongeveer de enige reden zijn dat ik een 2.5-16 nog zou overwegen, omdat die gewoon oerend hard atmosferisch en oldskool te tunen zijn, en dat de enige benz is waar dat niet belachelijk opstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEVO's hebben ze uitgevonden om origineel te houden.
Als je wilt tunen heb je een 2.3-16 en een 2.5-16.
Voor het prijsverschil tussen een 2.5-16 en een EVOI kan je makkelijk dat setje drijfstangen kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenEvo's hebben ze juist uitgevonden om te tunen en in de dtm in te zetten.
zijn we nog in 1990?
Rij jij mee in de DTM?
Rijdt Bernd Schneider nog?
neeje jerre, neeje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenneeje jerre, neeje!Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk geef jerred gelijk!
Jerred heeft gelijk. Willen we dat afspreken!
Comment
-
racestuff for sale: http://www.touringcartrophy.com/occasions.htm
MERCEDES 190 2,5L 16S EX DTM (KLAUS LUDWIG)
350 BHP ENGINE
En toch recaro deuren erin laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichtenracestuff for sale: http://www.touringcartrophy.com/occasions.htm
MERCEDES 190 2,5L 16S EX DTM (KLAUS LUDWIG)
350 BHP ENGINE
En toch recaro deuren erin laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenAls de foto's kloppen met de werkelijkheid is dat geen geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEVO's hebben ze uitgevonden om origineel te houden.
dé reden dat ze een EVO - ondanks met hetzelfde vermogen - toch met aangepast motorblok hebben geleverd, is niet dat dat blok een ander karakter zou hebben (want dat heeft het nauwelijks, sensatie- en prestatieverschil tussen een EVO1 en een niet-EVO-2.5-16 is verwaarloosbaar), maar wel dat dit blok makkelijker te tunen is en (veel) meer potentieel heeft..
Dus, idd letterlijk het omgekeerde van wat je zegt.... EVO hebben ze uitgevonden om op te drijven
Van het uiterlijk moet je wel met je pollen afblijven, maar technisch verbeteren.... het moet kunnen. Bij een EVOII heb ik het er moreel al iets moeilijker mee, geen idee waarom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMercedes DTM 2,5 EVO 2 und Klasse1
1 Motor neu revideirt Zakspeed 380 PS 12500euro
da's nog relatief 'goedkoop'.... voor 12.500 kan jij je blok volgens mij niet reviseren én tunen tot 380ps....want daar is al heel wat voor nodig.
De vraag is wel hoelang je daarmee kan rijden eerdat zich een nieuwe revisie opdringt. Zal niet lang duren met 152 atmosferische paardjes per liter
Comment
-
-
Comment