Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • @Fiddy: zou je het niet jammer vinden om de originaliteit van een EVO I te doorbreken met zo'n motortuning?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      @Fiddy: zou je het niet jammer vinden om de originaliteit van een EVO I te doorbreken met zo'n motortuning?

      Vanbuiten zie je het niet, geluid is vet en origineel dtm geluid, onder de motorkap ziet het er zeer vet uit en ook dtm zicht...

      Comment


      • Ik doel eerder op het waardeverlies omdat ie niet origineel meer staat, wat bij een EVO I juist zo belangrijk is.

        Comment


        • Als het atmo style gedaan is, dan lijkt het me geen waardeverlies met zich mee te brengen.

          Comment


          • EVO's hebben ze uitgevonden om origineel te houden.

            Als je wilt tunen heb je een 2.3-16 en een 2.5-16.
            Voor het prijsverschil tussen een 2.5-16 en een EVOI kan je makkelijk dat setje drijfstangen kopen

            Comment


            • Neemt niet weg dat die flachschieber er oerend vet uitziet.

              Dat zou eigenlijk ongeveer de enige reden zijn dat ik een 2.5-16 nog zou overwegen, omdat die gewoon oerend hard atmosferisch en oldskool te tunen zijn, en dat de enige benz is waar dat niet belachelijk opstaat.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                EVO's hebben ze uitgevonden om origineel te houden.

                Als je wilt tunen heb je een 2.3-16 en een 2.5-16.
                Voor het prijsverschil tussen een 2.5-16 en een EVOI kan je makkelijk dat setje drijfstangen kopen
                Evo's hebben ze juist uitgevonden om te tunen en in de dtm in te zetten.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                  Evo's hebben ze juist uitgevonden om te tunen en in de dtm in te zetten.
                  Ja.

                  zijn we nog in 1990?
                  Rij jij mee in de DTM?
                  Rijdt Bernd Schneider nog?

                  neeje jerre, neeje!

                  Comment


                  • Ik geef jerred gelijk!

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      neeje jerre, neeje!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Ik geef jerred gelijk!

                      Jerred heeft gelijk. Willen we dat afspreken!

                      Comment


                      • racestuff for sale: http://www.touringcartrophy.com/occasions.htm

                        MERCEDES 190 2,5L 16S EX DTM (KLAUS LUDWIG)
                        350 BHP ENGINE





                        En toch recaro deuren erin laten

                        Comment


                        • Mercedes DTM 2,5 EVO 2 und Klasse1

                          1 Motor neu revideirt Zakspeed 380 PS 12500euro


                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                            racestuff for sale: http://www.touringcartrophy.com/occasions.htm

                            MERCEDES 190 2,5L 16S EX DTM (KLAUS LUDWIG)
                            350 BHP ENGINE





                            En toch recaro deuren erin laten

                            Kijk, in plaats van te tunen zou je beter dit kopen

                            Comment


                            • Als de foto's kloppen met de werkelijkheid is dat geen geld.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Als de foto's kloppen met de werkelijkheid is dat geen geld.
                                idd, al vraag ik me af wat er onder die overtrekken zit, daarom heb ik 3 dagen geleden een mail gestuurd maar nog niks van gehoord.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  EVO's hebben ze uitgevonden om origineel te houden.
                                  PEUT



                                  dé reden dat ze een EVO - ondanks met hetzelfde vermogen - toch met aangepast motorblok hebben geleverd, is niet dat dat blok een ander karakter zou hebben (want dat heeft het nauwelijks, sensatie- en prestatieverschil tussen een EVO1 en een niet-EVO-2.5-16 is verwaarloosbaar), maar wel dat dit blok makkelijker te tunen is en (veel) meer potentieel heeft..

                                  Dus, idd letterlijk het omgekeerde van wat je zegt.... EVO hebben ze uitgevonden om op te drijven

                                  Van het uiterlijk moet je wel met je pollen afblijven, maar technisch verbeteren.... het moet kunnen. Bij een EVOII heb ik het er moreel al iets moeilijker mee, geen idee waarom

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                    Mercedes DTM 2,5 EVO 2 und Klasse1

                                    1 Motor neu revideirt Zakspeed 380 PS 12500euro




                                    da's nog relatief 'goedkoop'.... voor 12.500 kan jij je blok volgens mij niet reviseren én tunen tot 380ps....want daar is al heel wat voor nodig.

                                    De vraag is wel hoelang je daarmee kan rijden eerdat zich een nieuwe revisie opdringt. Zal niet lang duren met 152 atmosferische paardjes per liter

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      Toch al gebeld hoop ik

                                      Comment

                                      Working...
                                      X