Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteniig, de 190-liefhebbers die er niét bij waren hadden ongelijk, dit was zéér erg de moeite!
Niet zozeer het racen op zich (ze reden niet zo spectaculair als in DTM-tijd, vooral op de nurburgring zelf ging het eerder rustig aan toe.... ze moesten zich dan ook achter een Audi S5-pacecar houden. Dus op 2 wielen door de bocht of met de vier wielen in de lucht een heuvel over was er niet bij), hoewel het geluid schitterend bleef, maar wel de wagens die er uitgestald stonden. Damn....
maar ik heb gepast omdat ik volgend weekend al naar de 1000km van spa ga, en ik anders geen tijd meer heb om te studeren.. k*texamens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhttp://www.flow-improver.de/
Maken erg goed spul, ook voor 190 16V's. En hun prijzen zijn tenminste niet los uit de lucht gegrepen.
Prijzen vallen relatief mee. Een sturing zelf kost ca. 1000€.
Deze kit kost 2195€:
inhoud:
Einzelpreise / Gesamtpreis inkl. MWST:
3D Motorsteuerung inkl. vorgefertigtem Kabelbaum => 1100,-
Breitbandlambda LC-1 => 187,90
Wassertemp.sensor mit Stecker => 24,95
Saugrohrdrucksensor 1bar mit Stecker => 94,95
Drosselklappensensor inkl. Umbausatz => 84,42
Trigger Disk inkl. Sensor etc. => 297,22
ruhende Zündung kpl. mit Steckern etc. => 139,60
Einspritzleiste mit Druckregler und Fittings => 209,10
Satz EV6 Einspritzdüsen max. 280 PS inkl. Stecker => 261,40
Met andere woorden: motorsturing, kabelboom, alle sensoren, inspuitbuis, drukregelaar, injectoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenflow-improver
filmpje al gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs zo'n Einzeldrossel te rijden in een dagelijkse set-up? Waarmee ik bedoel: wat doet het met de betrouwbaarheid van je auto?
De inspuiting zelf lijkt me betrouwbaarder te zijn dan de KE-Jetronic. Dat stond toen nog in z'n kinderschoenen, een érg goed injectiesysteem maar ook relatief teer.
En zo'n vlinderkleppen (of einzeldrosseln).... bijvoorbeeld elk ///M-blok bolt daar mee rond. Het is dus niet dat dat iets is wat je enkel in de racerij tegenkomt, en dat het een gevaarlijke keuze is zoiets te gaan gebruiken in een daily.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDe hemel:
Jammer dat ik geen auto mee kreeg, en dat 't dan al wat te laat was om nog iets anders af te spreken, want anders was ik zeker geweest.
Trouwens, die kerel vooraan op de foto is wel stylisch...
Comment
Comment