Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe echte? Zotjes
en er klopte iets niet aan die kar. Hij had de tellerpartij van een 2.3 achtklepper, maar voor de rest klopte alles aan die kar, en die was ook best mint. Lijkt me niet dat je die moeite doet voor en dat geld investeert in een achtklepper, dus ik geloof wel dat het een 2.3-16 was, maar dan nog was er iets vreemd aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Wij zaten vlak voor die 190E....
Comment
-
Zocht er hier iemand een propere 190D 2.5?
Ziet er goed uit, en niet te veel km's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZocht er hier iemand een propere 190D 2.5?
Ziet er goed uit, en niet te veel km's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichtenis het moeilijk een 2.3 motor en bak in een 2.0 e te steken,
en mag dit eventueel?
Is plug and play.
Mag niet maar niemand die het ziet...
Tenzij ze motor- en versnellingsbaknummers gaan opzoeken via uw chassisnummer...
Comment
-
Gisteren zijn er weer enkelen aangenaam verrast geweest van m'n 190. Ik kwam aan bij wat makkers, ze hadden juist een stevig ritje gehad in een BMW E21 318i van een maat, en vonden dat geweldig. Ik kwam aan en ze begonnen weer grappen te maken over makakkenbak en bompamobiel en ze wilden wel eens mee. Wij met 4 man erin, wat kleine baantjes gedaan, een paar keer lekker doorgetrokken, hem in een brede bocht serieus dwars gegooid (met 4 man erin was het nog geen probleem), en enkele bochten met luid piepende banden, achteraf zeiden ze dat ze het een betere kar vonden dan de BMW en dat ze veel respect hadden
Tis gedaan met lachen nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhem in een brede bocht serieus dwars gegooid
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFoto's of tis nie gebeurd!
Ik zal binnenkort miss eens een videootje of fototje proberen te maken, die kar gaat echt wel heel snel dwars, die banden trekken op niks, ook in elke vlottere bocht piepen ze ongeloofelijk hard
Comment
Comment