Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja geen open dak, maar vind het wel een leuke latere...
zetelverwarming en elektrische verstelling lijkt me iets van niets achteraf,
maar aan het dak bende gekloot denk, daarvoor nam ik hem niet meer,
ik kan het niemeer missen, word er bruin van
dit lijkt me een ideaal donor exemplaar...
zoals ik reeds vroeg, is dat zo over te zetten, de motor & de bak?
ja geen open dak, maar vind het wel een leuke latere...
zetelverwarming en elektrische verstelling lijkt me iets van niets achteraf,
maar aan het dak bende gekloot denk
dit lijkt me een ideaal donor exemplaar...
zoals ik reeds vroeg, is dat zo over te zetten, de motor & de bak?
lijkt me sterk matteus, maar ik geloof wel da je er meer van kent als ik, het leek me handig tegen dan zoeentje als deze op te halen, eentje zonder abs, en minder uitgevoerd...
ma wa te doen me de kas, lol... in alle geval heel makkelijk hier te krijgen, geen camionette nodig of weet ik veel dus da overtuigt me toch van de manier
wat de swap betreft kwam ik niet graag voor verrassingen te staan, gezien ik da door 2 manne wil laten doen die een diploma automecanieker hebben
jan007, ik ben enkele maanden terug gaan zien naar een 190E 2.3. Eentje waar redelijk wat werk aan was, en die ook vrij basic was (schuifdak zat er wel op), maar daar lag wel een goede 2.3 in, met wat extra poeier (zaten andere nokkenassen ed. in), gekoppeld aan een 5-bak.
Kar moest niet veel kosten, kans is groot dat ie nu nog te koop staat, en motorisch leek hij me goed. Dus als het is om een gewone 190E om te bouwen -> ideaal.
kom je die nog tegen in mooie kleur en goede staat rond die 4500 euro fiddy ?
wat bedoel je met 'mooie kleur'?
je hebt niet veel keuze hé, rauchsilber en blauschwarz, meer was er niet verkrijgbaar op de 2.3-16
Een zuivere in goede staat waar je geen werk aan hebt, die kom je niet gemakkelijk tegen voor dat bedrag.
Toevallig vorige week nog naar eentje gaan zien, vraagprijs 5900, terplekke al vrij snel verlaagd naar 4900 aangezien wij geen APK nodig hadden, er voor mij geen nieuwe uitlaat onder moest (er ligt hier nog eentje te nietsen, die kan er wel onder komen) en we toch wel lieten uitschijnen niet zomaar het eerste het beste te willen kopen.
Maar dat was dan nog 4900 voor eentje waar een paar dingen aan moesten gebeuren - niet veel weliswaar - en die én totaal geen onderhoudshistorie had, én niet zuiver was..... aangezien hij daar in een mooie zwarte lak stond maar blijkbaar wel in 't rookzilver geleverd was.
Zeg nooit nooit, maar 't is hard er nog eentje te vinden voor een aanvaardbare prijs....
en mss toch eens checken of het chassisnummer op die papieren overeenkomt met die op de auto. Aangezien de wagen van bij een verzamelaar komt die er meerdere had, is dat niet geheel onmogelijk.
en een beemerke.... 't enige wat voor mij een échte concurrent is voor een 2.3/2.5-16 is een E30 M3. En daar heb je al minimum het dubbel voor nodig van die 6 à 7000€.
en mss toch eens checken of het chassisnummer op die papieren overeenkomt met die op de auto. Aangezien de wagen van bij een verzamelaar komt die er meerdere had, is dat niet geheel onmogelijk.
nee, nog geen tijd gehad vandaag.... 'k zal 'm eens bellen
bedoel je dat heel de auto hetzelfde is, ook de remmen etc? de banden in alle geval wel...
gaat dat dan ook zo simpel met bv. een 1.8?
Alle viercilinder 8-kleps motoren zijn dezelfde: 1.8, 2.0, 2.3: allemaal M102 : allemaal identiek behalve cilinderinhoud.
Remmen op 1.8 zijn non-geventileerd. Eerste series 2.0 ook, later kregen die geventileerde schijven vooraan, net als de 2.3 (die het volgens mij van in het begin had).
was de rest u van een 190 E dus de kas dan hetzelfde tot de 2.3 versie dan
mijn 315 had toch een minder sterke kas of wel was die van een 320/6 pas sterker ofzo?
hebbe ze me eens verteld iemand die er veel heeft
Comment